3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A 23. heti nézettségi adatok már egyértelműen jelzik, hogy berobbant a nyár. 

Úgy tűnik, hogy a vasárnapi választási műsorok nem hoztak kiemelkedő nézettséget sem a TV2-nek, sem az RTL-nek. Noha e téren az RTL bizonyult erősebbnek, Választás 24 címmel sugárzott műsora a Nielsen Research mérése szerint még így sem muzsikált túl jól: mindössze a 7. legnézettebb volt a 18-49 évesek körében a maga 148 ezres nézőszámával. (A teljes lakosság körében a 23. helyen végzett.) A TV2 választási műsora ennél jóval hátrább, a 44. helyen landolt közel 81 ezres nézőszámával. 

Meglepetés az első helyen: foci EB-re hangolva

Valószínűleg az uborkaszezonnak tudható be, hogy a teljes lakosság körében a 23. héten az M4-en sugárzott Írország-Magyarország felkészülési labdarúgó mérkőzés bizonyult a legnézettebbnek. Az adatok szerint 609 ezres nézettséget produkált, megelőzve az év nagy részében élen végző hírműsorokat. Ezt követte a Tények (TV2), mégpedig zsinórban négy alkalommal, 575 ezer és 603 ezer közötti nézőszámmal. Hatodik helyre került az RTL Híradója, 566 ezres nézőszámmal. A top tízbe a már említettek műsorokon kívül csak a TV2 népszerű vetélkedője, a Szerencsekerék tudott beférkőzni, mégpedig a 8. és a 10. helyre. 

A kereskedelmi szempontból kiemelten fontosnak számító 18-49 évesek körében – meglepő módon – szintén az Írország-Magyarország felkészülési mérkőzést övezte a legnagyobb érdeklődés: 249 ezres nézőszámmal 23,8 százalékos közönségarányt ért el. E szegmensben az RTL 'The floor' elnevezésű vetélkedője futott még nagy sikerrel: legnézettebb adása a 23. héten 17,6 százalékos közönségaránnyal futott. Az RTL Cápák közöttje viszont csak az 5. helyig jutott; az üzleti showműsor 160 ezres nézőszámot produkált. 

A nézettségért folyó harc nyáron sem szünetel
A nézettségért folyó harc nyáron sem szünetel
Fotó: Depositphotos

Vetélkedők egymás közt

A két kereskedelmi csatorna a napi vetélkedők tekintetében semmit nem bízott a véletlenre, ám az RTL ezúttal jobban jött ki a küzdelemből. A 'The floor' ugyanis 17,8 százalékos közönségarányt ért el, míg a TV2-n futó Szerencsekerék, Kasza Tibi vezetésével csak 13,3 százalékot. 

Népszerű sportesemények: foci és Forma-1

A hét legnézettebb sporteseménye egyértelműen a már említett Írország-Magyarország felkészülési labdarúgó mérkőzés volt. Ezt követte a 18-49 évesek körében a Forma-1 aktuális futama, az M4-en közvetített Kanadai Nagydíj, amit közel 154 ezren követtek. Így e szegmensben a 6. legnézettebb műsor lett.

Hétvégén hasított az RTL, de még így sem diktált halálos iramot

A hétvége az RTL egyértelmű fölényét hozta: a 18-49 éves korcsoport tagjai a csatorna műsorait pénteken, szombaton és vasárnap főműsoridőben többen nézték, mint a TV2-t. A közönségarány az RTL-nél pénteken 14,4 százalékos volt a TV2 11,5 százalékával szemben. Szombaton viszont az RTL csak orrhosszal (9,2 százalék) tudta megelőzni a 8,6 százalékos közönségarányt magáénak tudó TV2-t. A különbség vasárnap volt a legmarkánsabb: 15,1 vs. 10,2 százalék. 

Az átlagos napi közönségarány tekintetében nem történt változás előző héthez képest: az RTL (13,2 százalékkal) ismét megelőzte a TV2-t (11,2 százalék). 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!