3p

NIS2: rohamosan közeleg a határidő, kerülje el a bírságot!
Mit jelent a gyakorlatban a NIS2 a vállalkozások számára?
Hogyan válasszunk szolgáltatót a megfelelőség biztosításához?
Milyen eszközökkel lehet erősíteni a védelmet és mit kell tenni, ha támadás ért minket?

NIS2 újratöltve - IT-biztonság a gyakorlatban

2024. június 18.

Részletek és jelentkezés itt!

A 23. heti nézettségi adatok már egyértelműen jelzik, hogy berobbant a nyár. 

Úgy tűnik, hogy a vasárnapi választási műsorok nem hoztak kiemelkedő nézettséget sem a TV2-nek, sem az RTL-nek. Noha e téren az RTL bizonyult erősebbnek, Választás 24 címmel sugárzott műsora a Nielsen Research mérése szerint még így sem muzsikált túl jól: mindössze a 7. legnézettebb volt a 18-49 évesek körében a maga 148 ezres nézőszámával. (A teljes lakosság körében a 23. helyen végzett.) A TV2 választási műsora ennél jóval hátrább, a 44. helyen landolt közel 81 ezres nézőszámával. 

Meglepetés az első helyen: foci EB-re hangolva

Valószínűleg az uborkaszezonnak tudható be, hogy a teljes lakosság körében a 23. héten az M4-en sugárzott Írország-Magyarország felkészülési labdarúgó mérkőzés bizonyult a legnézettebbnek. Az adatok szerint 609 ezres nézettséget produkált, megelőzve az év nagy részében élen végző hírműsorokat. Ezt követte a Tények (TV2), mégpedig zsinórban négy alkalommal, 575 ezer és 603 ezer közötti nézőszámmal. Hatodik helyre került az RTL Híradója, 566 ezres nézőszámmal. A top tízbe a már említettek műsorokon kívül csak a TV2 népszerű vetélkedője, a Szerencsekerék tudott beférkőzni, mégpedig a 8. és a 10. helyre. 

A kereskedelmi szempontból kiemelten fontosnak számító 18-49 évesek körében – meglepő módon – szintén az Írország-Magyarország felkészülési mérkőzést övezte a legnagyobb érdeklődés: 249 ezres nézőszámmal 23,8 százalékos közönségarányt ért el. E szegmensben az RTL 'The floor' elnevezésű vetélkedője futott még nagy sikerrel: legnézettebb adása a 23. héten 17,6 százalékos közönségaránnyal futott. Az RTL Cápák közöttje viszont csak az 5. helyig jutott; az üzleti showműsor 160 ezres nézőszámot produkált. 

A nézettségért folyó harc nyáron sem szünetel
A nézettségért folyó harc nyáron sem szünetel
Fotó: Depositphotos

Vetélkedők egymás közt

A két kereskedelmi csatorna a napi vetélkedők tekintetében semmit nem bízott a véletlenre, ám az RTL ezúttal jobban jött ki a küzdelemből. A 'The floor' ugyanis 17,8 százalékos közönségarányt ért el, míg a TV2-n futó Szerencsekerék, Kasza Tibi vezetésével csak 13,3 százalékot. 

Népszerű sportesemények: foci és Forma-1

A hét legnézettebb sporteseménye egyértelműen a már említett Írország-Magyarország felkészülési labdarúgó mérkőzés volt. Ezt követte a 18-49 évesek körében a Forma-1 aktuális futama, az M4-en közvetített Kanadai Nagydíj, amit közel 154 ezren követtek. Így e szegmensben a 6. legnézettebb műsor lett.

Hétvégén hasított az RTL, de még így sem diktált halálos iramot

A hétvége az RTL egyértelmű fölényét hozta: a 18-49 éves korcsoport tagjai a csatorna műsorait pénteken, szombaton és vasárnap főműsoridőben többen nézték, mint a TV2-t. A közönségarány az RTL-nél pénteken 14,4 százalékos volt a TV2 11,5 százalékával szemben. Szombaton viszont az RTL csak orrhosszal (9,2 százalék) tudta megelőzni a 8,6 százalékos közönségarányt magáénak tudó TV2-t. A különbség vasárnap volt a legmarkánsabb: 15,1 vs. 10,2 százalék. 

Az átlagos napi közönségarány tekintetében nem történt változás előző héthez képest: az RTL (13,2 százalékkal) ismét megelőzte a TV2-t (11,2 százalék). 

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!