3p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A 41. hét nézettségi adataiban felbolydult az állóvíz.

A kereskedelmi csatornák hétköznapi főműsoridős programjában nem történt változás ezúttal, így az RTL-en Az árulók – Gyilkosság a kastélyban vetélkedő ezúttal 401 ezer nézőt érdekelt átlagosan a teljes lakosság körében, ez szinte teljes egészében megegyezett az előző heti eredménnyel. A párhuzamosan futó Ázsia expressz szintén tartotta a jó formáját, és átlagosan 654 ezer nézőt vonzott a képernyők elé, így ezúttal is a TV2 örülhetett az idősávban.

A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-59 évesek korcsoportjában kisebb volt a különbség, de a mérleg ismét az Ázsia expressz javára billent, mivel átlagosan 267 ezer nézőt vonzott 19,2 százalékos közönségarány mellett, szemben a rivális által elért 242 ezer nézővel és 17,4 százalékos közönségaránnyal.

Az RTL főműsoridejének második felében érkező Tizenkét okos ember vetélkedő sokat gyengült a bemutatkozó hetéhez képest, és átlagosan már csak 285 ezer nézőt érdekelt a teljes lakosság körében. A riválisként futó A kísértés viszont erősödni tudott, és 302 ezres közönséget ért el adásonként a héten.

Szép számokat hozott a válogatott

A héten egyetlen sportesemény került fel az 50-es toplistára, ez pedig a magyar válogatott vb-selejtezője volt. Az itthon játszott mérkőzésen a csapat Örményországot fogadta, a szurkolók pedig egy 2-0-s győzelemnek örülhettek végül – mindezt a teljes lakosság körében 699 ezren nézték a készülékek előtt. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban kiugróan jól szerepelt a válogatott, ugyanis

366 ezer néző mellett 29,8 százalékos közönségarányt ért el a meccs, ezzel toronymagasan a hét legjobbja lett a szegmensben.

A magyar válogatott meccse megint óriási érdeklődést hozott
A magyar válogatott meccse megint óriási érdeklődést hozott
Fotó: Facebook/MLSZ

Hétvégi harcok

A hétvége ezúttal is a szuperprodukciók harcáról szólt, igaz, a program tekintetében nem történt változás. Szombaton az X-Faktor és a Megasztár szállt harcba egymással, ezúttal a teljes lakosság körében ismét a TV2 produkciója került fölénybe: a Megasztár 638 ezres közönséget vonzott, míg az X-Faktor 495 ezernél állt meg. Az előző héthez képest így az RTL adása gyengült, míg a TV2-é erősödni tudott.

A vasárnapi este sem telt el verseny nélkül: az RTL-en tovább pörgött a Sztárbox, amit 445 ezren követtek a képernyőkön. Az igazi győztes azonban ezúttal a TV2 volt, hiszen a Sztárban sztár All Stars 770 ezres nézettségével nemcsak a napot nyerte meg, hanem a hét legjobb eredményét is elérte a teljes lakosság körében, még a magyar válogatottat is megelőzve.

Így alakult a heti végeredmény

Nem valami jó héten van túl az RTL, ahogy az cikkünkből is kiderült, a legtöbb műsora alulmaradt a riválissal szemben, és a hétvégi szuperprodukciós csatából is a TV2 jött ki jobban. Mindezek fényében a TV2 javára billent a mérleg, és a 18-59 évesek korcsoportjában, a heti átlagos közönségarányok harcában 18,5 százalékot ért el, szemben az RTL 16,6 százalékával.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!