A 2024-es év lezárultával megérkező adatokból kiderül: az RTL képtelen volt visszakerülni a piacvezető pozícióba, és 2023 után 2024-et is elvesztette a nézők figyelméért folytatott versenyben, írja a Media1.
Ráadásul nem csak a nyert főműsoridős esték számát tekintetve maradt alul az RTL, de a közönségarány szempontjából is, és mindezt minden fontosabb korcsoportban, tehát 18-49-ben, 18-59-ben és 4+ korcsoportban is, ráadásul főműsoridőben és egész napon egyaránt.
A TV2 például főműsoridőben a teljes lakosságban 14,8, az RTL (az egykoron RTL Klub néven emlegetett lineáris csatorna) 11 százalékos átlagos közönségarányt ért el 2024-ben. A 18-49-es korcsoportban 2024-ben a TV2 közönségaránya 10,9, az RTL-é 10,7 százalék lett, míg a 18-59-es korcsoportban 11,8 százalékos közönségaránya volt a TV2-nek, míg az RTL-nek 11,5 százalék.