1p

A Nielsen Közönségmérés mérőműszeres adatai alapján a néhány évvel ezelőttig hosszú időn át piacvezető RTL már a harmadik őszi csúcsszezont veszítette el zsinórban és a második évet egymás után.

A 2024-es év lezárultával megérkező adatokból kiderül: az RTL képtelen volt visszakerülni a piacvezető pozícióba, és 2023 után 2024-et is elvesztette a nézők figyelméért folytatott versenyben, írja a Media1.

Ráadásul nem csak a nyert főműsoridős esték számát tekintetve maradt alul az RTL, de a közönségarány szempontjából is, és mindezt minden fontosabb korcsoportban, tehát 18-49-ben, 18-59-ben és 4+ korcsoportban is, ráadásul főműsoridőben és egész napon egyaránt.

A TV2 például főműsoridőben a teljes lakosságban 14,8, az RTL (az egykoron RTL Klub néven emlegetett lineáris csatorna) 11 százalékos átlagos közönségarányt ért el 2024-ben. A 18-49-es korcsoportban 2024-ben a TV2 közönségaránya 10,9, az RTL-é 10,7 százalék lett, míg a 18-59-es korcsoportban 11,8 százalékos közönségaránya volt a TV2-nek, míg az RTL-nek 11,5 százalék.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!