3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A 37. hét nézettségi adataiban ismét egyre nagyobb érdeklődés tükröződött vissza.

Továbbra sem tud emlékezetes számokat hozni az RTL Japánból honosított vetélkedője, a ’Kalandra fal!’. Hiába az erős műsorvezetői gárda, a műsor a nyitóhetéhez képest is sokat gyengült, és mostanra már csak egy igen halovány, 250 ezer körüli átlagos nézettségre futotta, ezzel pedig a csatorna biztosan nem elégedett. A helyzet a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában is hasonlóan alakult, hiszen itt átlagosan 100 ezer nézőt vonzott a képernyők elé a műsor, nagyjából 10 százalékos közönségarány mellett.

A 'Kalandra fal!' nézettsége egyelőre nem sok okot ad az örömre
A 'Kalandra fal!' nézettsége egyelőre nem sok okot ad az örömre
Fotó: RTL Sajtóklub

A munkanapokon ezúttal is egyértelműen a TV2 háza táján örülhettek, ugyanis az Ázsia Expressz megint tarolt, és 782 ezres átlaggal iratkozott fel a listára. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban sem lehetett panasz, és 224 ezer néző mellett 23,7 százalékos közönségarányt jelentettek.

A program második felében a valóságshow kategóriába illő műsorok érkeztek mindkét csatornán, az RTL focis realityjében Kabát Péter terelgeti egy kétballábas focicsapat mindennapjait, míg a TV2 ’A kísértés’ műsorában csábítók lesnek párokra. A két műsor közül egyelőre a TV2-s teljesít jobban, hiszen ez átlagosan 410 ezer körüli nézőszámot hozott, szemben az RTL-es focis széria által elért 370 ezer körüli átlaggal.

A válogatott és a Fradi

A heti sportesemények listájában összesen három olyan műsor tűnt fel, ami komolyabb nézettséget ért el. A magyar válogatott a Németország ellen elszenvedett csúfos bukás után az UEFA Nemzetek Ligájában Bosznia-Hercegovina ellen javíthatott, a 0-0-ás döntetlennel záródó mérkőzést 588 ezren követték élőben.

A száguldó cirkusz Azerbajdzsánba érkezett, ahol a Forma-1-es szezon egyik legfordulatosabb és legkaotikusabb versenyét végül a McLaren ausztrál pilótája, Oscar Piastri nyerte – ezt 440 ezren figyelték a tévék előtt.

Végül még egy hazai illetőségű meccs is felkerült a legjobb nézettséget hozó sportesemények listájára, egy magyar kupameccs keretében a Budafok otthonába látogatott a Ferencváros, egy sima 3-0-ával megszerezve a győzelmet.

Hétvégére maradtak a győzelmek is

Míg nyáron a hétvégékre a teljes érdektelenség volt jellemző, a 37. hét legjobb nézettségi adatai mindkét kategóriában a pihenőnapokon születtek meg.

Szombaton az RTL örülhetett, hiszen amellett, hogy az X-Faktor a teljes lakosság körében elért 804 ezres nézettségével megverte a párhuzamosan futó ’Sztárban sztár All Stars’ által elért 758 ezret, a kiemelt kereskedelmi korcsoportban a tehetségkutató a heti győzelmet is behúzta:

401 ezer nézőjével és 36,5 százalékos közönségarányával toronymagasan nyerte a szegmenst.

Vasárnap azonban már a TV2-nek állt a zászló, és a ’Sztárban sztár All Stars’ heti második része 827 ezres nézettségével az egész hét legjobbja lett; nem mellesleg megelőzve az RTL celebverekedős műsorát, a 498 ezres nézettséget hozó Sztárboxot is.

Így alakult a heti végeredmény

A 37. héten nem volt kérdés a végeredmény, hiszen az RTL csak szombaton tudott a TV2 fölé kerekedni, a csatorna a többi napot lesöpörte az örök közönségkedvenc Ázsia Expressz, valamint a Sztárban sztár új változatának adásával. Összességében tehát a 18-49 évesek kiemelt kereskedelmi korcsoportjában, az átlagos napi közönségarányok harcában 20,5 százalékával a TV2 megelőzte az RTL 15,1 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!