3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A 14. hét nézettségi adataiban rég nem látott végeredmény született.

Nem akármilyen heten van túl a TV2, de kezdjük az elején! Az RTL hétköznapi programjában ezúttal is ’Az álommeló’ érkezett először, Balogh Levente már másodjára keresi elnöki asszisztensét, miután az állás megüresedett előléptetés miatt. Az amerikai, korábban Donald Trump főszereplésével is gyártott ’The Apprentice’ hazai adaptációja 400 ezer körüli átlagos nézettséget tudott felmutatni, míg a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában 140 ezren nézték az adásokat, 13 százalék körüli közönségarány mellett. Ez az eredmény összességében közepesen gyengének nevezhető.

Az esti műsorsáv második felében a Gólkirályság epizódjait küldte adásba a csatorna, hétköznapokon 260 ezer körüli, nem túlságosan lenyűgöző nézettséget elérve.

Nem tudnak betelni a nézők a vakon házasodó párokkal
Nem tudnak betelni a nézők a vakon házasodó párokkal
Fotó: TV2 Sajtószoba

Óriásit dobott a TV2

Egészen félelmetesnek nevezhető, hogy mennyire jól teljesít a Netflixtől honosított ’Házasság első látásra’ a csatorna műsorán, így hónapok óta nem látott szintre ért el. A mostanra közönségkedvenccé váló, átlagosan több mint 820 ezres nézettséget hozó reality adásai csak saját magukkal versenyeztek a heti toplistán, az abszolút győztes végül a csütörtök esti epizód lett 871 ezres nézőszámával.

A 18-49 éves korcsoportban is ünnepelhetett a TV2 a ’Házasság első látásra’ számai miatt, ugyanis ebben a kategóriában is csak saját magával harcolt a heti győzelemért a széria,

itt is a csütörtöki rész tarolt, 287 ezres nézőszámmal, és 27,5 százalékos közönségaránnyal.

Valamennyire magára talált az előző hetekhez képest a Hazatalálsz is, a saját gyártású szappanopera 450 ezer nézőt vonzott a készülékek elé, ez az este kilenc utáni kezdéshez mérve nem rossz eredmény.

Sportesemények

Nem unatkoztak a labdarúgás szerelmesei a 14. héten, ugyanis három olyan meccset is rendeztek, amely komolyabb érdeklődésre tartott számot:

  • a Ferencváros a magyar bajnoki keretében a Paks csapatát fogadta, itt egy 1-0-s hazai győzelem született, mindezt 272 ezren nézték;
  • a Fradi a Mol Magyar Kupa keretében a Diósgyőrtől kapott ki 2-0-ra, amit 241 ezren figyeltek élőben;
  • végül az angol bajnokság újabb körében a Manchester United és a Liverpool játszott döntetlent, ezt 222 ezer néző követte. 

Csendes hétvége

A szombat a nézettségi adatok szempontjában nagyrészt unalomba fulladt, egyedül az RTL tartogatott egy saját gyártású csemegét, hiszen a Gólkirályság aktuális epizódja 461 ezres nézettségével nyerte meg a napot. Kihívója a TV2-n a mostanra kultikussá váló Taxi film lett, ezt 296 ezren figyelték szombat este.

Vasárnap is az RTL örülhetett: az ’A renitens’ bűnügyi vígjáték továbbra is szép számokat hoz, 521 ezres közönségszámával a pihenőnapok legjobbja lett, lenyomva a TV2-s modell-tehetségkutató ’Next Top Model Hungary’ által elért 399 ezret.

Nem volt kérdés a heti végeredmény

Sokszor előfordul, hogy a kereskedelmi csatornák a nézettségi harcban fej-fej mellett végeznek – na, ez az, ami a 14. héten nem így történt. A ’Házasság első látásra’ által hozott elképesztő számok önmagukban elegendőnek bizonyultak ahhoz, hogy bebiztosítsák a TV2 győzelmét, így a kiemelt kereskedelmi korcsoportban, az átlagos napi közönségarányok harcában a két csatorna közül a TV2 kerekedett felül, és 15,5 százalékával lenyomta az RTL 12,4 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!