3p

Így alakultak a heti nézettségi adatok.

Az 50. héten a kereskedelmi csatornák nem változtattak a kínálatukon, így az RTL-en elsőként ismét a Jobb később, mint soha! című reality-komédia került adásba. A műsor epizódonként átlagosan 309 ezer nézőt ért el a teljes lakosság körében, amivel elmaradt az előző heti eredménytől és folytatta a gyengülést. A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-59 éves korosztályban átlagosan 185 ezren követték az adást 13,2 százalékos közönségarány mellett, azaz itt is rontott a Jobb később, mint soha! – igaz, ennek mértéke enyhébb volt.

A műsorsáv második felében a csatorna ismétléseket adott, ezek néhány százezres nézettségig jutottak a teljes lakosság körében.

A TV2 megint nem panaszkodhatott a Kincsvadászok teljesítményére, a Németországból adaptált régiségkereskedős műsor igazi közönségkedvenc, amely 690 ezres átlagos nézettségével az előző hetekhez képest még erősödni is tudott.

A pénteki adás 735 ezer főt érdekelt, amellyel az egész hét legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében, megelőzve a hétvégi vetélytársakat is.

A Kincsvadászok a 18-59 évesek korcsoportjában is stabilan áll, az 50. héten az adásokat átlagosan 261 ezren nézték 18,8 százalékos közönségarányhoz képest, azaz ebben a szegmensben is erősödésnek örülhetett a TV2.

A heti győzelem is összejött a Kincsvadászok pénteki adásának
A heti győzelem is összejött a Kincsvadászok pénteki adásának
Fotó: TV2 Sajtószoba

A program második felében érkező Lakásvadászok az elmúlt hetekhez képest rontott, ám az elért 494 ezres átlagos nézőszám így is erős eredmény a későinek számító, este fél 10-es kezdést figyelembe véve.

Sportesemények

A Ferencvárosnak kétszer is jelenése volt a héten, az Európa-liga alapszakaszában a skót Rangers csapatával játszott a magyar együttes, 2-1-es győzelmet aratva, amit 366 ezren néztek élőben a készülékek előtt. A magyar bajnokiban a Fradi a Debrecennel találkozott, itt 0-1-re kikapott, ezt 250 ezren látták.

Női kézilabda-válogatottunk a világbajnokság negyeddöntőjében Hollandiával csapott össze, itt végül 23-28-ra alulmaradt, a vereséget 281 ezren nézték a tévében.

Csendes szombat után vasárnapi harc

Szombaton mindkét csatorna filmeket adott, így azon múlt a napi győzelem, hogy hol sikerült a legjobban ennek megválasztása. A végeredmény végül igen szoros lett, az RTL által leadott Zootropolis mese 211 ezer nézőt érdekelt, míg a párhuzamosan futó Ürömapa vígjátékot 214 ezren nézték.

Vasárnapra azonban már két szuperprodukció is akadt, az RTL-en a Csillag születik! tehetségkutató a teljes lakosság körében átlagosan nevezhető teljesítménnyel 563 ezer főt érdekelt, viszont a kiemelt kereskedelmi korcsoportban már kiugróan jó számokat hozott:

a 18-59 évesek körében 362 ezer nézőt ért el 22,8 százalékos közönségarány mellett, amellyel az egész hét legjobbja lett a kategóriában.

A TV2-s rivális Az 1% Klub – Mennyire okos Magyarország? volt, ezt a teljes lakosság körében 526 ezren nézték, a kiemelt kereskedelmi korcsoportban viszont nagyon kikapott a párhuzamosan futó tehetségkutatótól, és mindössze 200 ezer nézőt érdekelt 13százalékos közönségarány mellett.

Nem volt kérdés a heti végeredmény

Bár a hétvégéje ezúttal egyértelműen az RTL-nek sikerült jobban, ez sem volt elég arra, hogy egyensúlyozza a TV2 óriási fölényét a hétköznapokon, a Kincsvadászok és a Lakásvadászok ütős párosnak bizonyult. Összességében tehát a 18-59 évesek korcsoportjában, az átlagos heti közönségarányok harcában a TV2 kerekedett felül és 15,9 százalékával megelőzte az RTL 13,7 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!