3p

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A 36. héten már beindult az őszi tévés csúcsidőszak.

Izzították a puskaport a kereskedelmi csatornák, visszatért az élet a hétköznapokon is a tévéképernyőkre. Az RTL új Nyerő páros évaddal készült szeptemberre, ez átlagosan 395 ezer nézőt mozgatott meg, míg a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-59 évesek korcsoportjában 207 ezren nézték 16,3 százalékos közönségarány mellett.

Az Ázsia expressz továbbra is a közönség egyik kedvence, 583 ezres átlagos nézettségére nem panaszkodhat a TV2, a külföldön kalandozó celebekbe az új évadra se untak rá a nézők. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban hasonlóan jól teljesített az adás, átlagosan 255 ezer nézőt vonzva, 20,1 százalékos közönségarány mellett.

A műsorsáv második felében az RTL-en a Házasodna a gazda érkezett, a trashreality 354 ezres nézettséget hozott a teljes lakosság körében átlagosan, míg a párhuzamosan futó A kísértés 297 ezer nézőt vonzott.

Van, ahol összejött a győzelem a csapatnak
Van, ahol összejött a győzelem a csapatnak
Fotó: Facebook/MLSZ

Mindent vitt a válogatott

Az Írország-Magyarország vb-selejtező emlékezetes meccsnek bizonyult, ahol a bírói teljesítményről legalább annyi szó esett, mint a magyar csapat játékáról. A végül 2-2-es döntetlennel záródó, magyar kiállítást is hozó mérkőzés azonban egyeduralkodó volt a 36. héten a tévéképernyőkön, és mindkét kategóriában a legnézettebb lett.

A teljes lakosság körében 775 ezren nézték, míg a 18-59 évesek körében 411 ezer nézőn és 28,3 százalékos közönségarányon állt meg a mutató. Ez utóbbi kiemelkedően jó eredmény, hiszen a meccs nézőinek több mint fele a kiemelt kereskedelmi korcsoportba tartozott.

Végül akadt egy másik sportérdekeltség is a heti toplistán: a Forma-1 olasz nagydíján a négyszeres világbajnok Max Verstappen nyert, megelőzve az idei világbajnoki cím legnagyobb esélyesének számító McLaren pilótákat is – mindezt 437 ezren látták a készülékek előtt.

Ilyen egy igazi őszi hétvége

Elmúltak már azok az idők, amikor a hétvégi végeredmény csak azon múlt, hogy melyik csatornán sikerült jobban a filmválasztás, a héten már mindkét pihenőnapra jutott szuperprodukció a kereskedelmi tévék adásában.

Szombaton az idén már 15 éves magyar X-Faktor újabb évadjával tért vissza az RTL, ez a teljes lakosság körében 542 ezer nézőt érdekelt, szemben a párhuzamosan futó Megasztár 575 ezer nézőjével. Az X-Faktor hagyományosan erős a kiemelt kereskedelmi korcsoportban, ez ezúttal sincs máshogy: 305 ezer nézőjével és 21,8 százalékos közönségarányával nagyon megelőzte a Megasztár által elért 227 ezer nézőt, valamint annak 17 százalékos közönségarányát.

Vasárnap a Sztárbox 416 ezres nézőszámát kiütéssel győzte le a Sztárban sztár All Stars, a mindig nagyon erős számokat hozó énekes műsor 711 ezer főig jutott – ezzel csak a magyar válogatott mögött maradt le a győzelemről.

Így alakult a heti végeredmény

A kereskedelmi tévék begyújtották a rakétákat, a következő hetekben már könnyedén előfordulhatnak 800, 900 ezres nézettségek is a legerősebb műsorok esetében. A 36. héten összességében végül a TV2 javára billent a mérleg, az X-Faktor kiemelkedően jó teljesítménye a 18-59 éves korcsoportban azonban önmagában is elég volt arra, hogy az elmúlt hetekhez képest szorossá tegye a végeredményt. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban a TV2 17,9 százalékos átlagos közönségaránnyal előzte meg az RTL 16,2 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!