1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Egy 150 méteres pálya bénítja a forgalmat.

A Veszprém és Ajka közötti szakaszt 11 hónapja zártak le a pálya rossz állapota és a szükséges felújítás miatt. Azóta a Veszprém-Szombathely fővonalon szünetel a vasúti forgalom, kizárólag pótlóbusszal lehet közlekedni. A MÁV tavaly decemberben arról írt, hogy a felújítás 2025. legelején megkezdődik és ahhoz minden szükséges forrás rendelkezésre áll, a helyszínre látogató Hadházy Ákos keddi videója alapján semmilyen munkálat nem zajlik a lezárt vonalon – számolt be róla a Telex.

“Jövő év elején nekiállunk, a nyárra pedig megcsináljuk” - ígérte Hegyi Zsolt, a MÁV vezérigazgatója Facebook posztjában 2024 decemberben, amikor lezárták a pályaszakaszt a forgalom elől.

A MÁV a Telex megkeresésére közölte, a kérdéses vonal azóta már a GYSEV üzemeltetésében van. 

„A pálya helyreállításhoz ugyanakkor külső, vállalkozói kapacitások bevonása is szükséges, amihez közbeszerzési eljárást kell lefolytatni. Ezt a MÁV-csoport bonyolítja le. Az eljárás folyamatban van. A nyertes vállalkozónak a szerződéskötést követően közel 4 hónapja lesz a pálya forgalomba helyezésére, amely így 2026 első felében várható” – válaszolták. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!