1p

Ezermilliárd forintos nagyságrendű fejlesztésekkel sem sikerült szintet lépnie a magyar vonatoknak. 

A magyar állam terveiben korábban az szerepelt, hogy a vonatok akár 160 kilométer per órával mehessenek, de ez nem jött össze, egyik vonalon sem mehetnek többel 120-nál – derül ki a 24.hu összeállításából. 

Pedig a „160”as cél elérésre rengeteg pénz ment el az elmúlt tíz évben. A portál becslése szerint egyebek mellett a Debrecenbe, továbbá a Békéscsabára és Lőkösházára tartó szakaszon, a Gödöllőt és Hatvant, valamint az Érdet és Pusztaszabolcsot összekötő vonalakra ezermilliárd forint ment el, de a teljes számla értéke meghaladhatja az 1200 milliárd forintot. 

Az alacosny sebesség jelzi, hogy a magyar vasút leszakadásban van a nyugat-európai és a környező országokban elért szinthez képest. Ráadásul úgy tűnik, hogy kormány le is mondott a 160-as sebességre képes vonalakról, legalábbis a 2035-ig szóló fejlesztési koncepciójában már nem szerepel ez a kérdés, 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!