A világ egyik legnagyobb háztartásitermék-gyártó vállalata, a Procter&Gamble a mosókapszulákat tabletákkal váltaná ki. Az új, Tide Evo néven futó termék jellegzetessége, hogy „csempékbe” sűríti az egy-egy mosási körhöz felhasználandó mosószer mennyiségét - számolt be az újdonságról a Privátbankáron a Buksza, a Klasszis Média Lapcsoporthoz tartozó Mfor és Privátbankár mindennapi pénzügyekkel és kiskereskedelemmel foglalkozó szerkesztőségi blogja.
A négyzet keresztmetszetű mosótabletta műanyag helyett újrahasznosítható papírból van. A papírkapszulákban hat rétegben miniatűr rostok vannak. Ezek tartalmazzák a mosószert, ami vízben kioldódik belőlük. A terméket hideg vizes mosáshoz ajánlják, ami azt jelenti, hogy a fogyasztó megspórolhatja a vízmelegítéshez szükséges energiát.
A termék tavasszal mutatkozik be először Colorado államban, majd ezt követően még idén az Egyesült államok egész területén. A gyártó pr-ja szerint „meghallották” a fogyasztók kifogásait a korábbi változattal szemben, ezért egy évtizedes fejlesztés nyomán előálltak az újdonsággal.