3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Összesen huszonnégy köúti beruházás indulhat el. Egyebek mellett az M9-est és az M86-ost érintik a fejlesztések. 

Összesen huszonnégy útépítés megkezdéséről döntött a kormány - idézi a Magyar Közlönyben hétfő este megjelent jogszabályt a 24.hu

HIrtelen rengeteg útépítés rajtolhat el. Fotó: Pixabay
HIrtelen rengeteg útépítés rajtolhat el. Fotó: Pixabay

A kormányhatározat értelmében a következő három évben 47,5 milliárd forintot biztosít a kormány a 24 beruházás előkészítésére, majd 2025 és 2027 között összesen 35 milliárd forintot szán a megvalósításra.

A kövwetkező útfejlesztésekről van szó: 

  • Baja, déli elkerülő út előkészítése
  • M9 gyorsforgalmi út déli lekötéséhez kapcsolódóan tompai új, teherforgalmi határátkelőhely és kapcsolódó gyorsforgalmi úti szakasz előkészítése
  • 51. sz. főút Baja déli elkerülő – országhatár közötti szakaszának 2×2 sávossá fejlesztésének előkészítése
  • M9 gyorsforgalmi út előkészítése 51. sz. és 53. sz. főutak között lekötéssel Tompáig előkészítése
  • Berettyóújfalu–Békéscsaba közötti 2×2 sávos közúti kapcsolat fejlesztésének előkészítése
  • Pápa keleti elkerülő Repülőtéri bekötő út körforgalmi csomópontja és 832. sz. út közötti szakasz fejlesztésének előkészítése
  • M4 gyorsforgalmi út Karcag térségét érintő szakaszának, valamint Karcag városát elkerülő új nyomvonalú útnak az előkészítése
  • Szolnok új tehermentesítő út előkészítése Szandaszőlős elkerüléssel
  • Kaposvár dél-keleti iparterület megközelítésének előkészítése
  • 8. és 82. sz. főút összekötésének előkészítése Gyulafirátót térségében
  • 32. sz. főút négynyomúsításának előkészítése az M3 autópálya – Jászberény között
  • 47. sz. főút Algyői Tisza-híd 2×2 sávra történő bővítésének előkészítése kerékpáros átvezetéssel
  • 31. sz. főút, Budapest és Nagykáta közötti szakaszának fejlesztésének előkészítése
  • M44 gyorsforgalmi út (Békéscsaba) – országhatár (Nagyszalonta) közötti szakasz előkészítése
  • Szombathely északkeleti elkerülő út, valamint az M87 gyorsforgalmi út előkészítése visszakötéssel a 87. sz. főútra
  • M86 Körmend–Szombathely-Zanat közötti szakasz előkészítése
  • Bük település és M87 autóút közötti úthálózat fejlesztésének előkészítése
  • Békéscsaba, déli elkerülő út – 2×2 sávos emelt sebességű főúttá fejleszthető – előkészítése
  • Pécs kelet-nyugati átjáró út fejlesztésének előkészítése
  • Kaposvár–Szigetvár közúti összeköttetés előkészítése
  • Tormásliget elkerülő út előkészítése
  • Komárom város gazdaságfejlesztéséhez kapcsolódó – Komárom keleti elkerülő – infrastruktúra fejlesztések előkészítése
  • Mihályfa elkerülő út előkészítése
  • Sárvár, iparterületet elkerülő út előkészítése

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!