2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szerintük a buszokra váltás nem függ össze a hodászi balesettel, amiben több utas is megégett, hanem a jármű- és személyzethiány az oka.

Megerősítette a MÁV, hogy augusztus elsejétől – további intézkedésig – tíz regionális vasútvonalon vonathelyettesítő autóbuszokkal szervezik meg a közlekedést - írta a hvg.hu.

A vasúttársaság tehát a következőket zárja be: 89 sz. (Miskolc-Tiszai―) Nyékládháza―Tiszaújváros, 114 sz. (Fehérgyarmat―) Kocsord alsó―Csenger, 121 sz. Újszeged―Mezőhegyes, 125 sz. Mezőhegyes―Battonya, 38 sz. Somogyszob―Nagyatád, 47 sz. (Dombóvár―) Godisa―Komló, 78 sz. Balassagyarmat―Ipolytarnóc, 98 sz. Abaújszántó―Hidasnémeti, 103 sz. Karcag―Tiszafüred, 146 sz. Lakitelek―Kunszentmárton (―Szentes).

Azt ígérik, hogy ezeken a vonalakon korszerű, légkondícionált autóbuszok kiszámítható és a korábbinál kényelmesebb eljutást tesznek majd lehetővé. A közleményben arra is kitérnek, hogy ez az intézkedés nincs összefüggésben a hodászi Bz-balesettel, mert a váltás tervezése már korábban elindult. A Bz-flotta valóban elöregedett, ami gyakran vezet a járművek meghibásodáshoz, ugyanakkor – a hodászi balesetet okozó – kiegyenlítő tartály meghibásodása nem magyarázható a járművek életkorával. A MÁV szerint tehát a változtatást nem az utasbiztonsággal kapcsolatos kérdések indokolják, hanem a jármű- és személyzethiány.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!