Az OTP informatikai rendszere akadozik: a mobilbank időnként nem működik, az internetbank pedig jelenleg teljesen elérhetetlen. A probléma délután óta tart, írta meg a 24.hu.
Frissítés: az OTP Bank közölte, hogy hétfőn az esti órákra helyreállt a szolgáltatások működése.
Korábban az OTP ügyfelei mind a mobil- mind az internetbank felületein problémákat tapasztalhattak. A mobilbank alkalmazás néha nem volt hajlandó betölteni, majd rövid időre újra működött, azonban gyakran nem jelenítette meg a számlaegyenleget, sőt előfordult, hogy a kezdőképernyőn sem jelent meg a gyorsegyenleg.
Fotó: OTP
A böngészőből elérhető internetbank is teljesen használhatatlan volt, a felület hosszú betöltés után csak a “CUSTOM SERVICE UNAVAILABLE” üzenetet jelezte.
A problémák kora délután kezdődtek, és a Downdetector adatai szerint folyamatos fennakadásokat jeleztek 13:00 óta. A hibák az OTP informatikai rendszeréből erednek, nem az ügyfelek készülékeiben van a hiba.
