2015. január 7. 14:10

A szerdán közzétett előzetes adatok szerint tavaly három százalékkal növelte eladásait az Opel Európában.

Az Opel 2014-ben 1,076 millió autót adott el Európában, 35 ezerrel többet, mint egy évvel korábban. A márka piaci részesedése a 2013-ashoz képest 0,1 százalékponttal 5,74 százalékra emelkedett.

Az Opel 14 év óta 2013-ban tudta először növelni piaci részesedését.

Peter Christian Küspert értékesítési igazgató szerdai tájékoztatása szerint az Opel tavaly több mint 15 piacon növelte eladásait. A legnagyobb mértékben Lengyelországban, ahol 42 százalékkal, valamint Írországban és Portugáliában, ahol 33, illetve 28 százalékkal több autót adott el, mint a megelőző évben.

A konszern egyik legfontosabb piacán, Oroszországban csökkentek az Opel eladásai tavaly, amit az értékesítési igazgató az autópiaci forgalom általános visszaesésének, a rubel gyengülésének és a lakosság csökkenő vásárlási hajlandóságának tulajdonított.

MTI

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.