1p

Csatlakozzon az év egyik legfontosabb egészségügyi szakmai eseményéhez,
ahol a finanszírozási kihívásoktól kezdve a menedzserbetegségek kezelésén át egészen a legújabb digitális egészségügyi megoldásokig minden fontos témát érintünk!

Egészséggazdaság - Menedzser egészség 2025. március 27-én
Merkely Bélával, Kóka Jánossal, Kulja Andrással, Zacher Gáborral
és más neves szakértőkkel - jelentkezzen március 3-ig kedvezményes áron!

Részletek és jelentkezés itt!

A szerdán közzétett előzetes adatok szerint tavaly három százalékkal növelte eladásait az Opel Európában.

Az Opel 2014-ben 1,076 millió autót adott el Európában, 35 ezerrel többet, mint egy évvel korábban. A márka piaci részesedése a 2013-ashoz képest 0,1 százalékponttal 5,74 százalékra emelkedett.

Az Opel 14 év óta 2013-ban tudta először növelni piaci részesedését.

Peter Christian Küspert értékesítési igazgató szerdai tájékoztatása szerint az Opel tavaly több mint 15 piacon növelte eladásait. A legnagyobb mértékben Lengyelországban, ahol 42 százalékkal, valamint Írországban és Portugáliában, ahol 33, illetve 28 százalékkal több autót adott el, mint a megelőző évben.

A konszern egyik legfontosabb piacán, Oroszországban csökkentek az Opel eladásai tavaly, amit az értékesítési igazgató az autópiaci forgalom általános visszaesésének, a rubel gyengülésének és a lakosság csökkenő vásárlási hajlandóságának tulajdonított.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!