1p

A világ legnagyobb luxusipari társasága, a francia LVMH csoport 73 százalékkal növelte tavalyi profitját.

A cég adózott eredménye 3,03 milliárd euróra emelkedett az egy évvel korábbi 1,76 milliárd euróról.

Az LVMH 19 százalékkal 20,32 milliárd euróra növelte tavalyi eladásait.

A tavalyi utolsó három hónapban, ami az ágazat szempontjából a legfontosabb időszak az eladások 20 százalékkal 6,11 milliárd euróra emelkedtek, ami azt jelzi, hogy továbbra is nagy volt a a karácsonyi kereslet luxuscikkek iránt.

A cég kisebb riválisai, a brit Burberry Group, és az amerikai székhelyű Tiffany & Co. ugyancsak javuló eladási adatokat közölt a múlt év utolsó negyedéről.

Az LVMH-n belül a Louis Vuitton márkanév alatt futó divatcikk eladás 20 százalékkal 2,12 milliárd euróra nőtt a decemberig tartó három hónapban.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!