1p

Ügyfél-elégedettségi felmérést indít május 17-től az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal ügyfélszolgálatain és honlapján. A másfél évvel ezelőtti kutatás folytatásaként az adózók újra elmondhatják véleményüket az adóhatóság szolgáltatásairól.

Az APEH célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő alatt végezze. Ebben segíthetik az adóhivatalt május 17-től három héten át azok az ügyfelek, akik az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy 17 kérdésből álló kérdőívet töltenek ki az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről és az elmúlt időszak változásairól. Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu internetes oldalt, egyben az adóhivatal megújult honlapjáról is elmondhatják véleményüket.

A 2008/2009-es felmérések eredményeit az adóhivatal az ügyfélszolgálatok ügyféltereinek átalakításához, a hatékonyabb tájékoztatáshoz és az egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés fejlesztéséhez tudta hasznosítani. Emellett az APEH továbbra is kiemelten kezeli az elektronikus ügyintézés és szolgáltatások fejlesztését és bővítését.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!