Az APEH célja az, hogy ügyfélszolgálati tevékenységét a lehető legrövidebb várakozási idő alatt végezze. Ebben segíthetik az adóhivatalt május 17-től három héten át azok az ügyfelek, akik az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy 17 kérdésből álló kérdőívet töltenek ki az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről és az elmúlt időszak változásairól. Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik a www.apeh.hu internetes oldalt, egyben az adóhivatal megújult honlapjáról is elmondhatják véleményüket.
A 2008/2009-es felmérések eredményeit az adóhivatal az ügyfélszolgálatok ügyféltereinek átalakításához, a hatékonyabb tájékoztatáshoz és az egyszerűbb, gyorsabb ügyintézés fejlesztéséhez tudta hasznosítani. Emellett az APEH továbbra is kiemelten kezeli az elektronikus ügyintézés és szolgáltatások fejlesztését és bővítését.
Menedzsment Fórum