1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Intenzív tárgyalásokat folytat a Dunakeszin működő Bombardier MÁV Kft. sorsáról a cég többségi külföldi tulajdonosa a Magyar Nemzeti Vagyonkezelővel - írta a Világgazdaság.

A lap hétfői számában a Bombardier Transportation (BT) Services üzletág elnök-helyettese nyilatkozott erről. Michael Fohrer kijelentette: "célunk, hogy növeljük a magyarországi foglalkoztatottságot, és akár üzletfélként, akár beszállítóként, de hosszú távon is a MÁV megbízható partnere maradjunk." A lap szerint ez a mondat azt is jelentheti, hogy a cég akár arra is kész, hogy kiszálljon a vállalkozásból.

Michael Fohrer elmondta, hogy a cég rendelésállománya visszaesett, mert egyre kevesebb magyarországi megbízást kap. Szavai szerint ennek az az oka, hogy a MÁV nem írt ki komolyabb modernizációs pályázatokat.

A lap utalt arra, hogy Fónagy János, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium államtitkára nemrég azt mondta: örömmel venné, ha a BT tulajdonrészének visszavásárlásával Dunakeszi is olyan súlyú járműjavító központtá válna, mint a Stadleré Szolnokon.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!