A cég árbevétele az árfolyam-ingadozások és az akvizíciók hatását kiszűrve 5,6 százalékkal 5,34 milliárd euróra emelkedett, és az év egészét tekintve is 5 százalékot meghaladó bevétel-növekedésre számít a konszern.
Ázsiában, Latin-Amerikában, a Közel-Keleten és Afrikában összességében 13,2 százalékkal nőtt az értékesítés, főleg a bébiételek és az ásványvizek iránti kereslet felfutásának köszönhetően.
Az árbevétel 40 százalékát adó Európában viszont Oroszországot és Kelet-Európát nem számítva 5,1 százalékkal 2,01 milliárd euróra csökkentek az eladások. A válságot elsősorban a friss tejipari készítmények piaca érzi meg, és legfeljebb az év második felében várható javulás.
Leépítés
A cég közölte, hogy folyik a takarékossági program végrehajtása, amely többek közt 900 dolgozó elbocsátását is magában foglalja.
A konszern nem tett közzé eredményadatokat.
MTI