1p

Most jelent meg a közép-kelet-európai független kommunikációs ügynökséghálózat legfrissebb kiadványa.

Az összesített régiós adatokhoz képest Magyarországon azért még mindig relatíve erősnek mondható a nyomtatott sajtó a maga 17 százalékos piacrészesedésével. Ellenben jelentősen, 37 százalékra emelkedett az online súlya. Fontos megjegyzés: a hirdetők évről évre büdzséjük egyre nagyobb hányadát, immár több mint 50 százalékát nemzetközi hálózatoknál, elsősorban a Facebooknál és a Google-nél költik el - írja a Kreatív.hu a CANnual Reportra hivatkozva.

A magyar piacnak azonban akad egy igen szembeötlő sajátossága is, hiszen a legtöbb országgal összehasonlítva csak nálunk fér be a legnagyobb hirdetők közé az állam. És ha már így alakult, akkor nem ám "épp, hogy befért" módon foglalja el a helyét.

2017-ben a Telekom mögött a második legnagyobb hirdető a Miniszterelnöki Hivatal volt.

Mindez valahol nem meglepetés, hiszen a kormány számolatlanul önti a milliárdokat a nemzeti konzultációs, a sorosozós kék plakátos kampányokba.

Két év alatt már majdnem 20 milliárd forintot költöttek el ezekre.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!