3p

Mi a legnagyobb probléma a hazai felsőoktatásban?
És a gazdaságban? Mennyit ér egy magyar egyetemi diploma?
Online Klasszis Klub élőben Ádám Zoltánnal, a Corvinusról elbocsátott egyetemi oktatóval

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdásztól!

2024. október 9. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Betelepítési kvótáról és a növekedésösztönző csomagról szóló kommunikációs kampányokat fog vinni Rogán szomszédja.

Felhívás közzététele nélküli, tárgyalásos közbeszerzésen egy nettó 335 millió forintos tendert nyert el a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter, Rogán Antal Pasa Parki szomszédjának, Csetényi Csabának a cége, a Network 360 Reklámügynökség Kft. (ami korábban HG 360 éven futott) az EU-s közbeszerzési értesítő szerint. 

A tender a Miniszterelnökség fejlesztéspolitikai kommunikációs alaptevékenységéhez kötődő 2007–2013-as időszak záró kommunikációs kampányához PR és kreatív feladatok ellátásáról szól. A szerződés típusa értelmében vezetési tanácsadó szolgáltatások, illetve ezzel összefüggő szolgáltatások megrendelését és teljesítését finanszírozza a közbeszerzés.

Közbeszerzési eljárást megindító hirdetmény előzetes, hivatalos közzététele nélküli és a tárgyalásos eljárás alkalmazásának az indokolása a tájékoztató szerint az, hogy

az építési beruházás kivitelezését, az áruk szállítását vagy a szolgáltatások teljesítését kizárólag egy meghatározott ajánlattevő, azaz a Network 360 Reklámügynökség Kft. képes csak teljesíteni műszaki okokból kifolyólag.

A Közbeszerzési Hatóság hétfői közzététele szerint ugyanez a cég nyerte el a nettó 150 millió forintos tendert nyílt eljárásban a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. reklámozására, amelyre egyébként hat ajánlat érkezett. A héten a cég így mintegy nettó 485 millió forintnyi tendert zsebelhetett be 

A hónap elejére is jutott egy közbeszerzési eredményhirdetés Rogán szomszédjának, amely keretmegállapodásos eljárásnak a második részében lebonyolított nyílt procedúrának a keretösszege 2,6 milliárd forintot osztott ki. Ebben a Nemzeti Kommunikációs Hivatal ajánlatkérésére beadott közbeszerzési pályázaton az Egyesült Reklám Konzorcium is nyert.

Az ajánlattevő konzorcium tagjai a Network 360 Reklámügynökség Kft. és az Affiliate Network Kft., akik a Mindshare Médiaügynökség Kft., a HAB Advert Kommunikációs Ügynökség Kft., és a Goodwill Communications Kft. Konzorcium ajánlatával szemben nyertek jelentős összegeket több eljárásban.

Az eljárás eredményét tekintve az Egyesült Reklám Konzorciumnak dolga PR feladatok, kreatív tervezési és gyártási munkák ellátása és médiafelület vásárlása az EMMI részére mintegy 276 millió forintért. A tender keretösszegéből kell továbbá finanszíroznia a nyertes ajánlattevőnek a médiafelület vásárlást a Diákhitel Központ Zrt. részére is 129 millió forintért. 

Ezen túl jelentős összegű közbeszerzést, összesen 1,2 milliárd forintot nyert a konzorcium, s azzal együtt Csetényi Csabának a cége a betelepítési kvótáról, valamint a növekedésösztönző csomagról szóló kommunikációs kampányokkal kapcsolatos feladatok ellátására a Miniszterelnöki Kabinetiroda megbízásából. Tehát annak a kabinetirodának a nevében bonyolította le az ajánlatkérő az eljárást, aminek a minisztere éppen Rogán Antal. 

Ez annak tudatában érdekes, hogy a mai nap a miniszterelnök bejelentette, hogy népszavazást fognak kiírni a kötelező betelepítési kvótával kapcsolatban, tehát a tender ez irányú összegét tekintve nem lenne meglepő, ha a népszavazást megelőző kampányt ez a konzorcium vinné majd.

Lehotai Orsolya
mfor.hu 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!