A T-Mobile üzletág vezetője konkrét számokat nem közölt, de elmondta, hogy a teljes piacot tekintve azon aktív SIM-kártyák száma, amelyek az elmúlt három hónapban forgalmat bonyolítottak le, nem csökkent az utóbbi hónapokban sem, miközben jelentősen nőtt az adatkártyáké. Míg 2005 júniusában 63 ezer adatkártya volt, addig tavaly decemberben már 627 ezer.
Winkler János elmondta, folytatódik az a tendencia is, hogy egyre több ügyfelük választja az előfizetést (post paid) az előre fizette kártyás használat (pre paid) helyett. Tavaly év végén ügyfeleik 38,5 százaléka volt előfizetéses, míg egy évvel korábban 37 százalékuk.
A vezérigazgató-helyettes kifejtette, a széles sávú mobil internet elképesztően nagy siker. Tavaly például az eladott széles sávú hozzáférések 49 százaléka már mobil volt, ami a vezetékes szolgáltatókat egyre nagyobb sebesség nyújtására készteti.
A T-Mobile-nak március végén 51,6 százalékos a részesedése volt a mobil internet piacon, ami Winkler János szerint visszaigazolja az üzletág több éves erőfeszítését és a minőségre törekvő befektetési politikáját.