Az országban délelőtt ismételten közel ötszáz kilométeres dugó alakult ki, de a vasúti közlekedés kétharmada megindult, és a metróknak is átlagosan a fele, a buszoknak pedig hatvan százaléka közlekedik csütörtökön. Az elővárosi HÉV-járatoknak azonban csak töredéke indult el, és van olyan vonal, ahol továbbra is teljesen szünetel a forgalom.
A vasúttársaságnál (SNCF) és a Párizsi Tömegközlekedési Vállalatnál (RATP) is szerdán megkezdődtek az ágazati vezetők, a szakszervezetek és a kormány képviselői között a nyugdíjreform kompenzációjáról a várhatóan egy hónapig tartó háromoldalú tárgyalások. Az első nap végén mind a három fél szerint jelentős előrelépések történtek.
Az ágazati vezetők kiegészítő nyugdíjat és idősebb dolgozóiknak jelentős fizetésemelést ajánlanak a nyugdíjkorhatár emeléséért cserébe. Az intézkedések átlagosan évente 80-100 millió euróba kerülhetnek a nagy állami vállalatoknak.
Az SNCF legerősebb szakszervezete, a CGT ugyanakkor továbbra sem nem szólított fel a munkafelvételre. Az aktivisták keménymagjától tartó szakszervezeti vezetők úgy határoztak: a vasutasok helyi szinten, több száz közgyűlésen maguk dönthetnek arról, hogy mikor fejezik be sztrájkjukat. Az SNCF vezetősége szerint már legalább ötven gyűlésen a vasutasok a sztrájk felfüggesztésére szavaztak, s ezzel magyarázható a fokozatosan javuló vasúti közlekedés.