1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Már tömegjárműként forgalmazzák a vezető nélküli autót 2021-re a Ford vezérigazgatójának keddi bejelentése szerint.

Mark Fields reményei szerint a Ford átveszi az ilyen típusú autók gyártásában a vezető szerepet a világpiacon.     

Az autót - amelyben nem lesz sem gáz-, sem fékpedál, sem kormány - a vezető nélküli taxiszolgáltatásokban alkalmazzák majd. Fields utalt arra is, hogy a Fordnál arra számítanak: a taxis piacot az ilyen szolgáltatások uralják majd a következő évtizedben.     

"A vezető nélküli autók térhódításának legalább akkora hatása lesz a társadalomra, mint száz évvel ezelőtt a Ford futószalagos összeszerelő üzemeinek volt" - jelentette ki.

Ezzel a kocsival vernék a Teslát

Az autómárka ezzel a szintén a vezető nélküli autók gyártásába befektető Google, az Apple és a BMW konkurense lesz.     

Az óriáscég egyúttal újabb beruházásokat jelentett be: befektet a Baidu kínai internetes keresőportálba, és megduplázza tevékenységét a Szilícium-völgyben.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!