2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Telenor Magyarország 15-26 éves fiataloknak szóló mobilmárkája, a djuice jelenleg 400 ezer előfizetővel rendelkezik, a cél az, hogy három év alatt megduplázzák a számukat - mondta Biró Balázs, a márka vezetője hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.

A djuice Magyarország egyetlen mobilmárkája, amely szolgáltatásait kizárólag a 15-26 év közötti korosztálynak értékesíti. A márka öt hónappal ezelőtt vált ki a Telenorból - akkor még a Pannon GSM -, Magyarország második mobilszolgáltatójából.

A márkavezető elmondta, többen is csatlakoztak hozzájuk, de korábban 26 évesnél idősebbek is lehettek előfizetők, ami most már nem lehetséges.

Az elmúlt hónapokban 70 ezer előfizető cserélődött ki, míg a teljes előfizetői szám nem változott.

A djuice-csapatnak önálló a marketingje, a disztribúciója, a kommunikációja és jogi részlege, de a pénzügyi és hálózati szolgáltatásokat a Telenortól veszi.

A márka egyik fő törekvése az, hogy a fiatalokat megismerve, minél inkább nekik szóló szolgáltatásokat tudjon nyújtani.

Az eseményen bemutattak egy kutatást, amely szerint az egyetemisták 22 százaléka gondolja úgy, hogy nem a megfelelő iskolát választotta, a fiatalok 69 százaléka dolgozna külföldön, ha lehetősége lenne rá, míg 38 százalékuk úgy véli, legalább fél év vagy még több idő kell ahhoz, hogy munkát találjon az iskola elvégzése után.

A djuice "U26 teória" alapján a rendszeresen sportolók több mint harmada, 38 százaléka azért sportol, hogy jobban nézzen ki, nem pedig fittsége vagy az egészsége megőrzése érdekében. Miközben a fiatalok 46 százaléka túlsúlyosnak érzi magát.

Biró Balázs a djuice vezetője az eseményen elmondta, a kutatásokat folyamatosan végzik azért, hogy ötleteket merítsenek a márka alakítására.

A márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Telenorral is.

A márkavezető korábban úgy nyilatkozott: a tulajdonos norvég Telenor szabadkezet adott a magyar djuice csapatnak, hogy megújítsa a fiataloknak szánt nemzetközi márkáját, és növelje piaci részesedését.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!