Az angliai székhelyű multinacionális cég jelezte a brit kormánynak, hogy 110 millió dollár (24 milliárd forint) befektetésével vegyes vállalatot alapítana az indiai Tata csoporthoz tartozó Trent hipermarketlánccal. A két cégnek 50-50 százalékos tulajdonrésze lenne az új vállalkozásban, amely Star Bazaar, Star Market vagy Star Daily néven nyitna üzleteket, először a nyugat-indiai Mahárástra államban és a tőle délre elterülő Karnataka államban.
A Tesco az elsőként jelentkező külföldi befektető azóta, hogy India 2012 szeptemberében megnyitotta piacát a több márkát forgalmazó kiskereskedelmi láncok előtt.
Az egyetlen márkát forgalmazó cégek - mint például a Nike vagy a Starbucks - már 2012 januárja óta saját tulajdonban lévő országos üzlethálózatot építhetnek ki azzal a feltétellel, hogy árujuknak legalább a 30 százalékát indiai iparosoktól és kisvállalkozásoktól szerzik be.
MTI