1p

Mi a Magyar Péter-jelenség titka?
Mennyiben más Magyar Péter, mint Orbán Viktor?
Mennyi voksot szerezhet a Tisza Párt, kitől vehet el szavazatokat?
Online Klasszis Klubtalálkozó élőben Somogyi Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a Political Capital szociológus társalapítójától!

2024. május 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Évi ötvenmilliárd forintot bukik a költségvetés a használatarányos útdíjrendszer bevezetésének halogatásával, pont annyit, amennyit az ingatlanadó idei bevezetésétől remélt a kormány - állítja a Népszabadság.

A napilap pénteki számában megjelent cikk szerint a rendszer bevezetésének első lehetséges időpontja 2013 januárja. Addig a veszteség további 150 milliárddal hízik, miközben az elmaradt bevétel már most 200 milliárd forint.

A Népszabadság ismerteti, hogy a használatarányos útdíjrendszer bevezetését először 2006 januárra ígérte a kormány. Ha az Ausztriában vagy Németországban már alkalmazott technológiai megoldások valamelyike a korabeli ígéreteknek megfelelően kiépült volna, a 3,5 tonnánál nagyobb tömegű gépjárműveknek már négy éve a megtett kilométerek alapján kellene fizetniük a díjköteles magyar utakon.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!