2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kis- és közepes vállalkozások 88 százaléka tervezi új termék, vagy szolgáltatás bevezetését 2009-ben, derül ki a Marketing Commando által február első két hetében készített internetes felmérésből.

A kutatás arra kereste a választ, hogy Magyarországon is érvényesül-e a Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban jellemző tendencia, miszerint a kis- és közepes cégek piaci újdonságok bevezetésében látják a kiutat a válságból.

A válaszadók 71 százaléka egy-három újítást, 13 százalékuk négy-tíz, míg négy százalék tíznél több újdonságot készül bevezetni. Mindössze 10 százalék azoknak az aránya, akik nem rukkolnak elő újítással, áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

A kutatás eredménye egybevág a K&H által 2009. február elején közölt bizalmi index eredményével, mely rámutat, hogy a válság okozta innovációs kényszer miatt a kkv-k 72 százaléka tervez termékfejlesztést, valamint új piacok meghódítását.

„Amíg a magyar szakemberek és vállalkozások innovációs készsége világszínvonalú, az újdonságok bevezetésében tudáshiánnyal küzdenek, ami miatt az újítások többsége méltatlanul kudarcba fullad. Úgy is mondhatnánk, hogy a magyar újításoknak nagyobb a lángja, mint a füstje” – közölte Wolf Gábor kkv marketing szakértő.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!