1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mészáros Lőrinc nincs is a top 10 nyertes között! Bár mondjuk ha hunyorítva nézzük, akkor meg rögtön a harmadik.

Idén január és június között az egy évvel korábbinál másfélszer többet, listaáron 36,4 milliárd forintot költött az állam reklámokra, írja a hirdetéseket figyelő Kantar Média adataira hivatkozva a G7.

Az összeg felét tíz kormányközeli médiumnak fizették ki:

  • 5,9 milliárdot kapott a TV2 főcsatorna (a teljes csoport 7,9-et)
  • 4 milliárdot a JCDecaux plakátcég - ők a G7 szerint nem egyértelműen kormánypártiak, viszont az Orbán-Simicska szakítás óta az egyetlen választási lehetőséget jelentik a kormányzati plakátkampányokra
  • 2,1 milliárd ment az Origo-Adnetworknek
  • 1,45 milliárd a Duna TV-nek
  • 1 milliárd az M1-nek
  • 923 milliót kapott a Rádió 1
  • 880 milliót a Petőfi Rádió
  • 870 milliót a Kossuth Rádió
  • 830 milliót a Lokál Extra
  • és 650 milliót a Ripost.

A top 10-ből kicsúsztak Mészáros Lőrinc felületei, de csak azért, mert a Mediaworkshöz érkező állami pénz több kisebb médium között oszlott el. Az MW-hez összesen 2,7 milliárd forint állami reklámpénz került az első félévben, ami a tavalyi érték több mint háromszorosa.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!