1p

Mialatt a teljes lakosság körében a tévénézésre fordított idő nem nőtt a harmadik negyedévben, az egyes korosztályok között volt eltolódás.

Egy átlag magyar 266 percet fordított (majdnem 4,5 óra) naponta tévénézésre az idei év harmadik negyedévben. Ez percre pontosan megegyezik az egy évvel korábban mért adattal – derül ki a Nielsen TV piaci körképéből.

A korosztályok szerinti bontásban már akadnak eltérések, bár nagy változásokról nem beszélhetünk. A 4-17 évesek 4 perccel többet, 196 percet tévéznek, míg a 18-49-es korosztály 9 perccel kevesebbet, 211-et. Az 50 felettiek töltik messze a legtöbb időt a készülékek előtt, 6 perc híján 6 órát, amely 9 perccel több, mint tavaly ilyenkor.

Komoly változás történt ugyanakkor a csatornatípusok közönségarányában. Bár az RTL Klub és a TV2 még mindig a két legtöbbet nézett csatorna, arányuk a teljes nézettségen belül 28 százalékról 24,2-re csökkent. Ezzel szemben az általános szórakoztató csatornák aránya 17,8-ról 19,7-re emelkedett, míg a közszolgálatiaké 16,5-ről 18-ra. A negyedik legnépszerűbb csatornatípus a filmcsatornáké, amelynek aránya 9,5-ról 9,5-re nőtt.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!