1p

Földbe áll a magyar gazdaság? Okozhat földrengést az amerikai elnökválasztás? Mire lesz elég a kormány akcióterve?
Online Klasszis Klub élőben Pogátsa Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdász-szociológustól!

2024. október 31. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Mialatt a teljes lakosság körében a tévénézésre fordított idő nem nőtt a harmadik negyedévben, az egyes korosztályok között volt eltolódás.

Egy átlag magyar 266 percet fordított (majdnem 4,5 óra) naponta tévénézésre az idei év harmadik negyedévben. Ez percre pontosan megegyezik az egy évvel korábban mért adattal – derül ki a Nielsen TV piaci körképéből.

A korosztályok szerinti bontásban már akadnak eltérések, bár nagy változásokról nem beszélhetünk. A 4-17 évesek 4 perccel többet, 196 percet tévéznek, míg a 18-49-es korosztály 9 perccel kevesebbet, 211-et. Az 50 felettiek töltik messze a legtöbb időt a készülékek előtt, 6 perc híján 6 órát, amely 9 perccel több, mint tavaly ilyenkor.

Komoly változás történt ugyanakkor a csatornatípusok közönségarányában. Bár az RTL Klub és a TV2 még mindig a két legtöbbet nézett csatorna, arányuk a teljes nézettségen belül 28 százalékról 24,2-re csökkent. Ezzel szemben az általános szórakoztató csatornák aránya 17,8-ról 19,7-re emelkedett, míg a közszolgálatiaké 16,5-ről 18-ra. A negyedik legnépszerűbb csatornatípus a filmcsatornáké, amelynek aránya 9,5-ról 9,5-re nőtt.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!