A 11 nap alatt elért bevételi adatokat a stúdió kedden tette közzé. A Kim Dzsong Un észak-koreai diktátor elleni CIA-merényletről szóló, Seth Rogen és James Franco főszereplésével forgatott szatírát január 4-ig több mint 4,3 millió alkalommal töltötték le. Emellett csaknem hatszáz független észak-amerikai moziban ötmillió dollárért váltottak rá jegyet a nézők.
A 31 millió dolláros bevétellel a Sony Pictures nemzetközi diplomáciai botrányt kavaró produkciója lett minden idők legjövedelmezőbb online forgalmazott hollywoodi filmje. Ugyanakkor szakértők szerint a 44 millió dollárból (12 milliárd forintból) készült filmkomédia hagyományos mozis forgalmazással csupán bemutatása hetében akár 30 millió dollárt kereshetett volna.
A stúdió azt követően választotta a film online forgalmazását, hogy észak-koreai hackerek november végén feltörték a Sony számítógépes rendszerét, nyilvánosságra hozták a stúdió elektronikus levelezését, több tízezer alkalmazottjának személyes adatait, kiszivárogtattak több produkciót, többek között az új Bond-film forgatókönyvét, majd a decemberi bemutató előtt merénylettel fenyegették meg azokat a mozikat, amelyek a The Interview vetítését tervezték.
A stúdió előbb a terrorkockázat miatt úgy határozott, hogy dobozban hagyja a filmet, ám kisvártatva az online bemutatás mellett döntöttek, és független mozikkal is szerződtek a vígjáték vetítésére.
Elemzők szerint a széleskörű online forgalmazásnak köszönhetően a Sony valószínűleg visszakapja a produkció elkészítésére fordított összeget.
Hirai Kazuo, a Sony vállalat vezetője kedden egy Las Vegas-i elektronikai vásáron kijelentette, hogy szerinte a hackertámadásnak nem lesz jelentős pénzügyi hatása a stúdióra nézve.
MTI