Kiválóan indult az év a Suzuki számára, az első két hónapban összesen 1363 autót értékesítettek idehaza, amivel vezetik a gyártók hazai rangsorát. A JATO Dynamics adatai szerint a második helyen, minimálisan lemaradva az esztergomiak mögött az Opel áll 1358 autóval, míg a Skoda a képzeletbeli dobogó harmadik fokát foglalja el 1219 értékesített járművel.
Az, hogy ismét a Suzuki áll a hazai értékesítési piac élén egyértelműen a Vitarának köszönhető. A modellből az év első két hónapjában 1033 darab talált gazdára, vagyis az újautók 12 223 darabos piacának 8,5 százalékát adja. Jól mutatja a Vitara előnyét, hogy a "permanensen" dobogós, jelenleg második Skoda Octavia a piac 5,6, míg az Opel Astra 5,5 százalékot "tudhat magáénak".
Az új autók piaca egyébként idén is töretlenül nő. A februári 6635 darabos forgalomba állítás 11,7 százalékkal magasabb a 2015-ösnél, míg az év első két hónapjának 12 223-as teljesítménye 12,6 százalékos bővülést jelent.
BMW Vision Next 100 - a jövő autója
mfor.hu