2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Minden fontos piacának minden szegmensében vezető szerepre törekszik az Opel márkával a General Motors (GM) - jelentette ki a Bild am Sonntag német lapnak adott interjúban Mary Barra, a GM vezérigazgatója.

"Ez a célunk és ez nem történhet meg elég gyorsan" - válaszolta arra az újságírói kérdésre, hogy mennyi időbe telhet, míg az Opel felzárkózik a Németországban piacvezető Volkswagenhez.

A jelenleg még veszteséges Opel jövőjét illetően felett kérdésre pedig azt válaszolta a GM vezérigazgatója, hogy "hiszek a márkában". Ha pedig szabadon választhatna a márkák között, az csakis az Opel lenne - mondta.

"Mindig is az Opel volt az, és most is az"

- fogalmazott.

A GM elsősorban az Opel új Astra modelljéhez fűz nagy reményeket, amelyeket a héten kezdődő Frankfurti Autószalonon mutatnak be.

A Google és az Apple autóipari belépéséről szólva Mary Barra rámutatott, hogy ez is csak azt bizonyítja milyen "lélegzetelállítóan gyors technológiai fejlődés" zajlik az ágazatban. Elmondta, hogy több területen is folytatnak együttműködést a Google és az Apple cégekkel.

Megjegyezte azonban, hogy mint konkurensektől, nem igazán kell tőlük tartani.

"A telefon és az autó azért nem ugyanaz a kategória. Sokak számára az autó egy kinyilatkoztatás. Az autónak dizájnjának és funkcióinak egy adott életmódhoz kell igazodnia. Nem gondolnám, hogy valaha is lesz olyan, hogy univerzális autó"

- fogalmazott.

Az Opel az idén nagy lépést tett előre a nyereséges gazdálkodás felé. Az oroszországi érdekeltség felszámolása ellenére is az év első felében jóval kisebb veszteséget szenvedett el mint tavaly. A második negyedévben az üzleti eredmény szintű hiány 45 millió dollárra (41 millió euró) csökkent a 2014 második negyedévi 305 millió dollárról. Az Opel a 2016-os évre nyereséget tűzött ki célul.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!