1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Tavaly az előző évhez képest stagnált a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok mintegy 300 milliárd forintos piaca, míg mennyiségben egy százalék a növekedés - ezt mutatja a Nielsen piackutató vállalat csütörtökön kiadott Kiskereskedelmi Indexe szerint.

Értékben és mennyiségben többek közt a toalett papír, a mosogatószer, a papír zsebkendő, az arc- és a szemránckrém eladások emelkedtek.

Egy évvel korábban, 2009-ben szintén stagnált a forgalom értéke, de a mennyiség egy év alatt 3 százalékkal visszaesett.

A bolttípusok közül a drogériák pozíciója tovább javult; piaci részesedésük 25-ről 27 százalékra emelkedett, miközben a forgalmuk 4 százalékkal, az eladott áruk mennyisége pedig 5 százalékkal nőtt.

A hipermarketek tartják vezető helyüket, de a vegyiáruk beszerzése jóval koncentráltabb, mint az élelmiszereké - állapítja meg a Nielsen vizsgálata.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!