1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tavaly az előző évhez képest stagnált a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok mintegy 300 milliárd forintos piaca, míg mennyiségben egy százalék a növekedés - ezt mutatja a Nielsen piackutató vállalat csütörtökön kiadott Kiskereskedelmi Indexe szerint.

Értékben és mennyiségben többek közt a toalett papír, a mosogatószer, a papír zsebkendő, az arc- és a szemránckrém eladások emelkedtek.

Egy évvel korábban, 2009-ben szintén stagnált a forgalom értéke, de a mennyiség egy év alatt 3 százalékkal visszaesett.

A bolttípusok közül a drogériák pozíciója tovább javult; piaci részesedésük 25-ről 27 százalékra emelkedett, miközben a forgalmuk 4 százalékkal, az eladott áruk mennyisége pedig 5 százalékkal nőtt.

A hipermarketek tartják vezető helyüket, de a vegyiáruk beszerzése jóval koncentráltabb, mint az élelmiszereké - állapítja meg a Nielsen vizsgálata.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!