Bár továbbra is az Egyesült Államok a cég elsőszámú piaca, de a legdinamikusabb növekedést az ázsiai-csendes-óceáni térség - Kína, Japán és Dél-Korea - mutatta. Kína egyenesen az Egyesült Államok mögé zárkózott fel mint nagyságra a második piac a Rolls-Royce számára. Kínát Nagy-Britannia, az Egyesült Arab Emírségek és Japán követi.
A cég mindenkori eladási rekordját 1978-ban érte el, amikor 3.357 autót forgalmazott.
Modelljei átlagára jelenleg is 200 ezer font (68 millió forint) körül van. Az ár azonban egyértelműen minőséget jelent: az elmúlt száz évben gyártott összes Rolls-Royce több mint 60 százaléka ma is menetképes.
A Rolls-Royce márkanév az idén lesz 107 éves, ma is a világ egyik legpatinásabb márkaneve, a minőség és luxus szinonimája. A márkanév tulajdonosa azonban ma már nem is az autógyár - a Rolls-Royce Motor Cars Ltd. a BMW birtokában van -, hanem a számos céget tömörítő holding, a Rolls-Royce Group plc.
MTI