Az online marketing szakember (34 éves) szakterülete kiemelten a nem-életbiztosítási konstrukciók, valamint az egyéb pénzügyi termékek és szolgáltatások értékesítése. Marosvölgyi Péter pályafutását 2001-ben, programozóként kezdte a Magyarországon elsőként indult, és manapság az egyik piacvezetőnek számító online biztosítási alkuszi szolgáltatást nyújtó Netrisk.hu-nál. Ezt követően, 2006-tól a CLB Független Biztosítási Alkusz Kft. üzletág-vezetőjeként dolgozott, és szerepet vállalt a társaság online értékesítési üzletágának felépítésében és sikeres elindításában, valamint az online életbiztosítás hazai meghonosításában.
Marosvölgyi Péter 2009 januárjában csatlakozott az AEGON Magyarországhoz, ahol részt vett a 2009 áprilisa óta működő AEGONdirekt.hu létrehozásában.
„Az elmúlt három évben az online direktbiztosítási szolgáltatás egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Az életbiztosítási termékek internetes értékesítése komoly áttörés előtt áll, éppen ezért a következő három év legfontosabb feladata az, hogy tovább növeljük piaci részesedésünket".
mfor.hu