Az első negyedévben 72 százalékkal csökkent a Wendy's profitja, a tavalyi 14,7 millió dollár után 4,14 millióra csökkent a nyereség. A Wendy's szerint a cég eladása segíthet abban, hogy csökkentsék a költségeket, és versenyképesek legyenek a piacon.
Az új tulajdonos szerint a Wendy's és az Arby's továbbra is két külön márka marad, nincs szándékában összevonni egy név alá az üzleteket. A Wendy's eredménye annak köszönhetően esett vissza, hogy a cég jelentősen lemaradt a versenyben a McDonald's és a Burger King mögött, mivel a két vezető márka egyre nagyobb választékot kínál a vevőknek, a Wendy's viszont nem tudja felvenni velük a versenyt.
A Triarc vezérigazgatója az üzlet megkötése után úgy nyilatkozott, hogy az újonnan megalakuló lánc elsősorban a globális terjeszkedésre fog koncentrálni, valamint a tervek szerint egyre több reggeli terméket kínálnak majd a fogyasztóknak.
"Szeretnénk kihasználni az egyesülésben rejlő szinergiákat, javítani a hatékonyságot és minél többet megspórolni éves szinten az egyesülés után" - nyilatkozta Roland Smith, a Triarc vezetője.
A Wendy's korábban már két ajánlatot elutasított a Triarc részéről, a mostani ajánlat elfogadása után az idei év második felében zárhatják le az üzletet a felek.