1p

Romvári Frigyes lett a MasterCard új ügyfélkapcsolati vezetője, akinek kiemelt feladata a magyarországi kártyaelfogadás fejlesztése.

Romvári Frigyes

A MasterCard budapesti regionális irodájában új vezető irányítja az OTP Bank és az Erste Bank ügyfélkapcsolati feladatait. Romvári Frigyes (29) Mészáros Mónikát váltja a pozícióban. A két hazai pénzintézet támogatásán túl a szakember kiemelt feladata a magyarországi kártyaelfogadás fejlesztése.

A fiatal vezető személyes érdeklődése már régóta a kártyapiac felé orientálja. A Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen írt, OTDK díjjal jutalmazott szakdolgozata is a fizetési módok fejlődését tárgyalta, különös figyelmet fordítva az elektronikus pénztárcák és chip kártyák fejlődésére. Romvári Frigyes 4 évig dolgozott a Budapest Bank bankkártya termékfejlesztési osztályán, majd kipróbálta magát a GE nemzetközi vezetőképzőjében, vállalati auditorként is. Ezt követően egy évet a CIB Bank kockázatkezelési osztályának vezetőjeként tevékenykedett.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!