2p

A mindenkori jogszabályok szerint meghatározott panaszkezelési határidők maradéktalan betartására szólította fel az Allianz Hungária Biztosító Zrt.-t a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete - a bírság nélküli határozat a felügyelet honlapján jelent meg.

A PSZÁF egy héten belül már harmadszor tett közzé hasonló határozatot. A múlt pénteken megjelent határozatokban a Magyar Posta Biztosítót az ügyfél panaszok nem megfelelő intézése, míg az Uniqa Biztosítót - ezen túlmenően - a kötvény-nyilvántartás hibája miatt is megbírságolta a felügyelet.

A kedden megjelent öt határozatban már nem szerepeltek bírságösszegek. Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határideinek betartására szólította fel a PSZÁF. A K&H Biztosító két felszólítást is kapott. Nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy a munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a biztosító a tájékoztatási kötelezettségét.

A Groupama Garanciának a panasz ügyintézés határidejét kell betartania. A Generali Providencia figyelmét pedig arra hívta fel a PSZÁF, hogy tartsa be a gépjármű kárrendezés határidejét. Végül a Cardif Biztosítót arra szólította fel a PSZÁF, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!