A PSZÁF egy héten belül már harmadszor tett közzé hasonló határozatot. A múlt pénteken megjelent határozatokban a Magyar Posta Biztosítót az ügyfél panaszok nem megfelelő intézése, míg az Uniqa Biztosítót - ezen túlmenően - a kötvény-nyilvántartás hibája miatt is megbírságolta a felügyelet.
A kedden megjelent öt határozatban már nem szerepeltek bírságösszegek. Az Allianz Hungária Biztosítót a panaszok ügyintézési határideinek betartására szólította fel a PSZÁF. A K&H Biztosító két felszólítást is kapott. Nagyobb gondot kell fordítania arra, hogy a munkatársai körültekintően járjanak el és intézkedjenek, illetve a kötelező gépjármű felelősségbiztosítási (kgfb) szerződéseknél tartsa be a biztosító a tájékoztatási kötelezettségét.
A Groupama Garanciának a panasz ügyintézés határidejét kell betartania. A Generali Providencia figyelmét pedig arra hívta fel a PSZÁF, hogy tartsa be a gépjármű kárrendezés határidejét. Végül a Cardif Biztosítót arra szólította fel a PSZÁF, hogy a szolgáltatás során birtokába került dokumentumokat elvárható gondossággal kezelje, továbbá a döntéseit a szerződési feltételekben megadott határidőkben hozza meg.
MTI/Menedzsment Fórum