Az ehhez kapcsolódó teljes kampány kreatív koncepcióját pedig nem más dolgozta ki, mint az a BDPST Koncept, aminek Orbán Ráhel, a miniszterelnök legidősebb lánya, Tiborcz felesége az ügyvezetője - írja a Media1.
A reklámfilm során szerettük volna kihangsúlyozni, hogy a Gránit Bank nem időt vesz el tőled, hanem, »Ott vagyunk Neked«, hogy nyugodtan megélhesd a fontos pillanatokat. Ezen narratíva kíséri végig a kampányt, amely leginkább outdoor, tv és digitális platformokon fog megjelenni.
– közölte a kampányról Orbán Ráhel, mint a BDPST Koncept ügyvezetője, aki a kampányfilm alatt Head of Creative Management titulussal szerepel. A félperces kisfilmet egyébként Márton Szabolcs rendezte, zenéje pedig az Ivan & The Parazoltól szól.
Ezért elhagyja a piros-fehér-zöld nemzeti színeket és kékes-lilás színre vált a Gránit Bank logója. A Tiborcz István cégéhez tartozó pénzintézet arculatában domináló új színeket értékes ásványok színei inspirálták.
A miniszterelnök vejének, Tiborcz Istvánnak a cége, a BDPST Group 2021. végén lépett be a bankpiacra, amikor megvásárolta a Gránit Bank többségét.