2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Arculatot vált a miniszterelnök vejének, Tiborcz Istvánnak az érdekeltségébe tartozó Gránit Bank.

Az ehhez kapcsolódó teljes kampány kreatív koncepcióját pedig nem más dolgozta ki, mint az a BDPST Koncept, aminek Orbán Ráhel, a miniszterelnök legidősebb lánya, Tiborcz felesége az ügyvezetője - írja a Media1.

Új dizájn. Fotó: Gránit Bank
Új dizájn. Fotó: Gránit Bank

A reklámfilm során szerettük volna kihangsúlyozni, hogy a Gránit Bank nem időt vesz el tőled, hanem, »Ott vagyunk Neked«, hogy nyugodtan megélhesd a fontos pillanatokat. Ezen narratíva kíséri végig a kampányt, amely leginkább outdoor, tv és digitális platformokon fog megjelenni.

– közölte a kampányról Orbán Ráhel, mint a BDPST Koncept ügyvezetője, aki a kampányfilm alatt Head of Creative Management titulussal szerepel. A félperces kisfilmet egyébként Márton Szabolcs rendezte, zenéje pedig az Ivan & The Parazoltól szól.

Ezért elhagyja a piros-fehér-zöld nemzeti színeket és kékes-lilás színre vált a Gránit Bank logója. A Tiborcz István cégéhez tartozó pénzintézet arculatában domináló új színeket értékes ásványok színei inspirálták.

A miniszterelnök vejének, Tiborcz Istvánnak a cége, a BDPST Group 2021. végén lépett be a bankpiacra, amikor megvásárolta a Gránit Bank többségét.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!