2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ez a cikk Privátbankár.hu / Mfor.hu archív prémium tartalma, amelyet a publikálástól számított egy hónap után ingyenesen elolvashat.
Amennyiben első kézből szeretne ehhez hasonló egyedi, máshol nem olvasható, minőségi tartalomhoz hozzáférni, akár hirdetések nélkül, válasszon előfizetői csomagjaink közül!

Túlzás nélkül kijelenthető, hogy valóban történelmi pillanatok tanúi lehettek mindazok, akik követték a 2020-as amerikai elnökválasztás győztes párosának pusztán külsőségeit tekintve is rendhagyó beiktatását. Nézzük most az oda vezető utat!

Mégis mi teszi olyan különlegessé a Biden–Harris-duót? Például az, hogy a 78 éves Biden mellett Harris sok mindenben első: az első nő, az első afro-amerikai és ázsiai jelöltként jutott az alelnöki pozícióba. Igazi jolly joker. Sokat hozott, miközben Biden mindet vitt - írja laptársunk, a Privátbankár.hu az amerikai elnökválasztési kampányt elemezve és az új vezetés esélyeit latolgatva. 

A portál rámutat, hogy Harris a mérleg nyelve is. Mivel mindkét oldal 50–50 szenátorral képviselteti magát a Szenátusban, szavazategyenlőség esetén a Szenátus elnökének szava dönt, aki nem más, mint az USA hivatalban lévő alelnöke. Könnyen belátható, hogy ebben a kényes egyensúlyi helyzetben Kamala Harris szerepe jelentősen felértékelődik. 

Potenciálja nagyon erős. Harris már a 2020-as elnökjelölti kampányban is megmérette magát. Az országos ismertség hiánya és a rendelkezésére álló források szűkössége okán a végső küzdelembe ugyan nem tudott beleszólni, de azt egyértelműen jelezte, hogy a jövőben – akár a következő, 2024-es választásokon – komolyan számolnunk kell vele.

Míg Trump elnöki kampányára a republikánusoknak mindösszesen 1,96 milliárd dollárt sikerült összekalapozniuk, addig Biden és a demokraták nagyságrendileg azonos, 1,69 milliárdos keretből gazdálkodhattak. A teljes választási ciklus alatt itteni léptékben is példátlan összeget, mintegy 8,5 milliárd dollárt (bő 2500 milliárd forint) költöttek el politikai reklámra. 

További érdekes részletek a Privátbankár.hu-n olvashatók.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!