A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindítja az első átfogó, Budapest központú külföldi kampányát, a május 15-én induló és júliusig tartó nemzetközi kampányban online, print és televíziós felületeken hirdetnek majd a legfontosabb küldőpiacokon - jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója sajtótájékoztatón hétfőn Budapesten.
Hozzátette: Magyarország kormánya, a fővárossal együttműködve a következő négy évben kiemelten foglalkozik Budapest turizmusával. A főváros új turisztikai arculatához kulcsfontosságúnak nevezte, hogy Budapestnek olyan turisztikai márkát alkossanak, amely keretrendszert biztosít a következő évek nemzetközi kampányaihoz.
A kampánnyal a fő cél, hogy kiemeljék a főváros helyszíneit és programlehetőségeit, amelyek vonzóak a minőségi élményekre nyitott, motivált és magas turisztikai költésű látogatók számára - fejtette ki, hangsúlyozva: szeretnék elérni, hogy Budapest top európai főváros legyen, megelőzve Prágát és elérve Bécset. Azaz, ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell.
Budapesttel indítunk egészpályás letámadást a turistákért
Jön az első főváros-központú külföldi reklámkampány, online, print és tévés tartalmakkal igyekszünk még jobban beleégni az utazni vágyók retinájába.