1p

Mobilalkalmazásokra terelődött át az online vásárlás.

A mintegy 6,2 millió magyar internetező 97 százaléka használ okostelefont, és minden negyedik felhasználó telepít vásárlással kapcsolatos applikációt a készülékére  - írta a Világgazdaság kedden.

A GKI Digital piackutató Online Retail Big Picture Magyarország felmérése alapján Magyarországon 1,55 millió ember, a magyar internetezők 25 százaléka használ valamilyen online vásárláshoz kapcsolódó mobilalkalmazást, de ha csak a 18-29 éves korosztályt vizsgáljuk, ott az arány ennél is magasabb, 35 százalék körüli.

Az okostelefont használók 37,3 százaléka szokott online vásárolni mobil eszközről. Bár online vásárolni például a mobil böngészőjéből is lehetséges, a legtöbben azért telepítenek kereskedői appot a mobilweboldal használata helyett, mert kényelmesebb, egyszerűbb és könnyebb így a vásárlás - írta a lap.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!