3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Nem sok okot adott az örömre az RTL legújabb vetélkedője. Nézettségi adatok a 26. hétről.

A már-már kultikusnak számító vetélkedő, az Activity az RTL képernyőjén tért vissza a hétköznap esti főműsoridő első érkezőjeként, ám első hetében nem hozta azokat a számokat, amelyet az RTL-nél minden bizonnyal vártak tőle. A vetélkedőnek nyitóhetében átlagosan 270 ezer átlagnézettségre telt, míg az első epizód is csak 314 ezer nézőig jutott. A gyenge számokra részben nyilvánvalóan magyarázat az, hogy a nyár derekán járunk, azt azonban azért így is el kell ismerni, hogy rosszul kezdett az új széria.

A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban sem tudott maradandót alkotni az Activity, itt átlagosan 12,6 százalék körüli közönségarányt ér el.

Az esti program második felében a csatorna az ’A mi kis falunk’ epizódjait ismétli, a saját gyártású sorozat a héten 330 ezres átlagos nézettséges tudott, azaz megelőzte az újonnan érkező vetélkedőt is.

A Szerencsekerék még ismétlésként is jól megy

Nagyon jól mutatja azt, hogy mennyire sikeres a Szerencsekerék, hogy még a második évad ismétlései is jól futnak: Kasza Tibiék 650 ezer feletti stabil nézettséggel zárták a hetet, a keddi epizód pedig a hét második legnézettebb adása lett a maga 687 ezres eredményével. A Szerencsekerék a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 17,5 százalék körüli átlagos közönségarányt tudott, ezzel pedig a TV2 akár elégedett is lehet.

A TV2 az esti program második felében az ’A hegyi doktor – Újra rendel’ osztrák-német sorozattal várta a közönséget, a Magyarországon már korábban is nagy népszerűséggel futó széria epizódjait átlagosan 370 ezren követték a képernyőkön.

Mit néztek a magyarok a héten? Fotó: Depositphotos
Mit néztek a magyarok a héten? Fotó: Depositphotos

Ellopták a show-t a híradók

A hét legnézettebb műsorai azonban nem ismétlések vagy vetélkedők lettek, hanem a hírműsorok: a kedd esti Tények adása 725 ezres nézettségével messze a hét legjobbja lett a teljes lakosság körében. Ezt a tematika is indokolja, hiszen ezen a napon hozták haza a horvátországi helikopter-balesetben elhunyt magyar katonákat, ez pedig érhető módon a nézőket is érdekelte.

Panaszra ugyanakkor az RTL-nek sem volt oka, hiszen a kedd esti RTL Híradó a 18-49 évesek korcsoportjának legjobban futó adása lett, a szegmensben elért 177 ezer néző mellett pedig 25,7 százalékos közönségarányt is produkált. A megugró érdeklődés minden bizonnyal a helikopter-balesettel kapcsolatos fejleményekkel magyarázható itt is.

Csendes hétvége

A hétvégék mostanában rendre csendesen telnek, hiszen egyik csatorna sem futtat saját vetélkedőt, tehetségkutatót, vagy sorozatot a két pihenőnapon.

Szombat este az RTL-en adott ’Twilight – Újhold’ 150 ezer nézőjével kikapott a párhuzamosan futtatott ’Indiana Jones és a kristálykoponya királysága’ film 235 ezres közönségétől. A vasárnapi győzelem is a TV2-nek jutott, itt a rendőrnős vígjáték ’Csábítunk és védünk’ tudott nyerni a maga 350 ezer fős eredményével.

Nyár van

A nyár közepén járunk, ez pedig a nézettségi adatokon is meglátszik, hiszen a hét legnézettebb műsorai is ismétlések és a hírműsorok közül kerültek ki. Az biztos, hogy az RTL egyelőre nem lehet elégedett az Activity teljesítményével, a vetélkedő gyengesége is hozzájárult ahhoz, hogy a 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában összességében a TV2 kerekedett felül, és 13 százalékával megelőzte az RTL által elért 12,8 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!