2p

Eszerint Lázár Jánosék 40 éves síneket és használt betonaljakat építenek be a világviszonylatban is rekorddrágán épített kelebiai selyemvasútba.

Lázárék szép csendben beismerték hogy valóban 40 éves síneket és használt betonaljakat építenek be a világviszonylatban is rekorddrágán épített kelebiai selyemvasútba. Igaz, elmondásuk szerint a 150 kilométerből “csak” 20 KILOMÉTERT (!) érint a dolog, és szerintük spórolás végett eleve így tervezték a csodavasutat - posztolta ki Facebook-oldalára Hadházy Ákos független politikus.

Majd úgy folytatja: "értem, ezek szerint nem UTÓLAG lopják szét az egészet, hanem ELEVE ÍGY TERVEZTÉK. Amúgy nagyon sok jelzést kaptam, ami megerősítette azt, amit az első posztomban írtam: ÖNMAGÁBAN nem lenne ördögtől való, ha VALAHOL egy pálya felújításakor egy szegény ország szegény vasútjánál a mellékvágányokhoz 40 éves síneket használnak. Na de ilyen költségek mellett?A világ legkönnyebb terepén, a magyar Alföldön futó vasútra nem kellenek alagutak és hidak, mégis horribilis kilométerenkénti áron építenek a kínaiak (és Lölö). Mennyi lenne, ha nem használnának 20 kilométeren 40 éves diósgyőri síneket??

Lázárék a cáfolatként előadott, de valójában a botrányos tény beismerését amúgy nem verték nagydobra, az egyik kisebb propagandalapnak (Világgazdaság) adták ki a feladatot, hogy szép csendben közöljék a beismerést és próbálják védeni a védhetetlent."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!