2p

Eszerint Lázár Jánosék 40 éves síneket és használt betonaljakat építenek be a világviszonylatban is rekorddrágán épített kelebiai selyemvasútba.

Lázárék szép csendben beismerték hogy valóban 40 éves síneket és használt betonaljakat építenek be a világviszonylatban is rekorddrágán épített kelebiai selyemvasútba. Igaz, elmondásuk szerint a 150 kilométerből “csak” 20 KILOMÉTERT (!) érint a dolog, és szerintük spórolás végett eleve így tervezték a csodavasutat - posztolta ki Facebook-oldalára Hadházy Ákos független politikus.

Majd úgy folytatja: "értem, ezek szerint nem UTÓLAG lopják szét az egészet, hanem ELEVE ÍGY TERVEZTÉK. Amúgy nagyon sok jelzést kaptam, ami megerősítette azt, amit az első posztomban írtam: ÖNMAGÁBAN nem lenne ördögtől való, ha VALAHOL egy pálya felújításakor egy szegény ország szegény vasútjánál a mellékvágányokhoz 40 éves síneket használnak. Na de ilyen költségek mellett?A világ legkönnyebb terepén, a magyar Alföldön futó vasútra nem kellenek alagutak és hidak, mégis horribilis kilométerenkénti áron építenek a kínaiak (és Lölö). Mennyi lenne, ha nem használnának 20 kilométeren 40 éves diósgyőri síneket??

Lázárék a cáfolatként előadott, de valójában a botrányos tény beismerését amúgy nem verték nagydobra, az egyik kisebb propagandalapnak (Világgazdaság) adták ki a feladatot, hogy szép csendben közöljék a beismerést és próbálják védeni a védhetetlent."

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!