3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Matolcsy Ádám barátjának, Száraz Istvánnak a cége nyerte meg a korábban érvényelennek minősített közbeszerzést. Ismét komplett kommunikációs feladatokat végeznek az MNB leányvállalatának. 

Érvénytelen lett az MNB Edulab Kompetencia Központ tavaly novemberben kiírt kommunikációs pályázata, mert nem volt egynél több induló. December 5-ig várták az ajánlatokat, de csak nem hirdették ki az eredményt, aminek az volt az oka, hogy nem érkezett megfelelő mennyiségű (legalább két darab) pályázat. Ezek után az MNB-EduLab egy kísértetiesen hasonló tendert írt ki, amelyre most végre „megtalálták” a nyertest.

A nyertes tehát Matolcsy Ádám barátja, Száraz István cége, a Frank Digital Kommunikációs Tanácsadó és Szolgáltató Kft. lett, a szerződést június 1-jén írták alá.

(A másik pályázó a DeepInsight Kft. volt, melynek ügyvezetője és résztulajdonosa az a Vágvölgyi Mihály, aki korábban különböző multicégek kormányzati kapcsolataiért volt felelős, például a Noguchinál a kormányzati kapcsolatok igazgatója volt). 

A Pénzmúzeum kommunikációját is Száraz István cége viszi. Fotó: penzmuzeum.hu
A Pénzmúzeum kommunikációját is Száraz István cége viszi. Fotó: penzmuzeum.hu

Tehát ezzel ismét komplex marketing és kommunikációs feladatok várnak Száraz cégére. Azaz reklám, PR és marketingszolgáltatás, médiatervezés és vásárlás, produkciós szolgáltatás és kreatív anyagok gyártása az MNB-EduLab Kft. számára három kiemelt projektjével kapcsolódóan. Ezek a következők:

  • Pénzmúzeum
  • beconomist (ingyenes oktatási platform a diákok gazdasági és pénzügyi tudásának pallérozására)
  • MONO (ez a jegybank által üzemeltetett monomedia.hu-ra vonatkozik).  

A másfél éves keretszerződés értéke 702 millió forint.

Az összegből online médiavásárlásra 200 milliót, (META és /vagy Google és/vagy Tik-Tok platformokon), egy integrált kampány teljeskörű kreatív és média feladataira 290 millió forintot költhetnek, amelybe bele kell férnie 20 darab, minimum 1 perc hosszúságú reklámfilm készítése is. A feladatok sokrétűek, az influenszerek kiválasztásától kezdve animációk elkészítéséig, és pontos útmutatót kaptak arra is, hogy a különböző médiafelületeken a cég jelenlétének mekkorának kell lennie.

A Frank Digital Kft-nek ez az éve is jól indult, hiszen újra befutó lett az MNB kommunikációs feladatokra kiirt, 3,3 milliárd keretösszeg tenderén. Egyébként 2019 óta rendre Száraz István "nyeri meg" ezt a közbeszerzést. A január még egy sikeres pályázatot hozott a cégnek, a Matolcsy-közeliként emlegetett Neumann János Egyetem kommunikációs feladatait is ők látják el nettó 119,7 millió forintért. Márciusban pedig a jegybankkal egy 188 milliós szerződést írhatták alá. Ezt a közbeszerzést az MNB Versus portálmotor szoftverfejlesztési és üzemeltetési támogatására, magyarán internet- és intranetszoftverek fejlesztésével kapcsolatos szolgáltatásokra írtak ki.

A Frank Digital Kft. legfrissebb nyilvános pénzügyi beszámolójából pedig azt tudhattuk meg, hogy tavalyi nyereségük 718 millió forint lett, amiből Száraz István 400 milliós osztalékot vett ki.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!