4p

Még mindig gyengélkedik a Celebrandi – ezek voltak a 32. hét nézettségi adatai.

Nem történt változás az RTL hétköznapi programjában, így a csatornán az esti hírműsorok után elsőként a Celebrandi érkezett, a hírességek társkeresőjének ezúttal 260 ezer körüli átlagos nézettségre futotta, amely az előző hetek eredményéhez képest javulás, összességében azonban továbbra is igen halovány eredmény.

A kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 éves korcsoportban 100 ezres nézettség mellett átlagosan 12 százalékos közönségarányt tudott hozni a műsor, ez nagyjából megegyezik a korábban megszokottal.

A program második felében a csatorna ismét saját gyártású sorozatának, az ’A mi kis falunk’ ismétléseit engedte adásba 310 ezer körüli átlagos közönségszám mellett, míg a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 118 ezres nézőszám mellett tudott 15 százalékos közönségarányt hozni a program.

Nem igazán hozza lázba a nézőket a Celebrandi. Fotó: RTL Sajtóklub
Nem igazán hozza lázba a nézőket a Celebrandi. Fotó: RTL Sajtóklub

Megint nincs miért panaszkodnia a TV2-nek

A TV2-nek áll a zászló, hogyha ismétlésekről van szó, hiszen a Szerencsekerék még ismétléseivel is csak ritkán talál legyőzőre: a teljes lakosság körében a heti győzelem 736 ezer nézővel a keddi epizódnak jutott, amelyért csak saját magával kellett versenyeznie a vetélkedőnek. A 18-49 évesek korcsoportjában 130 ezres nézőszám mellett 16 százalék feletti átlagos közönségarányt tudott a Szerencsekerék, ráadásul a heti győzelem ebben a kategóriában is Kasza Tibiéké lett:

a szerdai adás 156 ezer nézőjével és 19 százalékos közönségarányával simán nyert.

A műsorsáv második felében a TV2 szintén ismétléseket küldött csatába, a ’Drágám, add az életed!’ celebvetélkedő 240 ezres átlagos nézőszámával nem igazán hozta lázba a nézőket a hét egyik napján sem.

Focimeccsek

A héten három mérkőzés fért be a legnézettebb műsorok toplistájába, ezek a következőképpen alakultak:

  • az UEFA Konferencia Liga selejtezőjében a Ferencváros a máltai Ħamrun Spartans csapatánál vendégeskedve aratott 6-1-es győzelmet – ezt 231 ezren követték a képernyők előtt;
  • a Premiere League berkeiben Chelsea-Liverpool összecsapást rendeztek, amelyen Szoboszlai Dominik is pályára lépett, edzői dicséretet is kiérdemelve. Az 1-1-re végződő összecsapás 209 ezer nézőt vonzott;
  • végül az OTP Bank Liga keretében a Ferencváros és a Puskás Akadémia találkozott – az 1-2-es eredménnyel, a Puskás Akadémia győzelmével záruló mérkőzést pedig 206 ezren követték.

Így alakult a hétvégi csata

Nézettségi adatok szempontjából az augusztusi hétvégék nem tartogatnak nagy izgalmakat, hiszen egyik csatorna sem futtat saját vetélkedőt, tehetségkutatót, vagy saját sorozatot a két pihenőnapon. Az „uborkaszezonban” így főleg azon múlik a pihenőnapok győztese, hogy hol választanak sikeresebben filmet – igaz, ezúttal vasárnap a TV2 előállt egy ügyes ötlettel.

Szombat este az RTL-en adott ’Hotel Transylvania 2.’ 146 ezer nézőjével kikapott a párhuzamosan futtatott ’James Bond: A Quantum csendje’ 248 ezres közönségétől. Vasárnap a szintén az RTL-en adott, rendre stabilan teljesítő német autópályarendőrös, Cobra 11 komoly kihívót kapott, hiszen a Szerencsekerék vasárnapra csúsztatott epizódja 457 ezres nézőszámával simán megverte a széria által 231 ezer fős közönséget.

Nőtt a különbség

Bár nyáron igazán erős nézőszámokat egyik csatorna sem tud produkálni, a 32. héten a TV2 így is simán felülkerekedett, mindez elsősorban annak köszönhető, hogy a Szerencsekerék jó teljesítménye mellett hétvégén is nyerni tudott a csatorna. Összességében a 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában a TV2 vitte a pálmát, és 13 százalékával megelőzte az RTL által elért 12,5 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!