3p

Nem találja a lépést a csatornán az Activity, tovább gyengélkedett a vetélkedő.

Továbbra is főleg az újonnan visszahozott Activity, és az ismétlések harcáról szólt a heti nézettségi csata. A legendás vetélkedő RTL által júliusra visszahozott, felélesztett változata a hétköznapi műsorsáv első felében érkezett ezúttal is. A széria folytatta gyengélkedését, a héten már csak 296 ezer nézőig jutott a legjobban teljesítő adás, míg összességében a teljes lakosság körében az Activity 240 ezer körüli átlagot ért el. A vetélkedő a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 18-49-es korcsoportban sem tudott igazán jó eredményt felmutatni, itt 13,4 százalékos átlagos közönségarányig jutott.

Egyelőre nem találja a lépést az Activity. Fotó: RTL Sajtóklub
Egyelőre nem találja a lépést az Activity. Fotó: RTL Sajtóklub

A program második fele ismételten az ’A mi kis falunk’ ismétléseinek jutott, a közönség által hagyományosan kedvelt saját gyártású sorozat még így is 300 ezer feletti átlagos nézettséget tudott hozni, míg a fiatalabbak körében 16 százalék feletti átlagos közönségarányt ért el.

A Szerencsekerék behúzta

Sok oka mostanában nincsen oka a TV2-nek a panaszra, hiszen míg az elmúlt hetekben a heti győzelem a Tények valamelyik adásának jutott, most a Szerencsekerék ismétlése vitte a pálmát:

a kedden leadott rész 672 ezres közönségével simán nyerni tudott a teljes lakosság körében.

Kasza Tibiék még az ismétlésekkel is jól teljesítenek, így a Szerencsekerék a héten átlagosan 640 ezer feletti nézettséget tudott hozni, ami a nyári időszakban kifejezetten erősnek számít. A kiemelt kereskedelmi korcsoportban pedig 16 százalék feletti közönségarányt tudtak az adások.

A csatorna esti programjának második felében az ’A hegyi doktor – Újra rendel’ osztrák-német sorozat érkezett, a Magyarországon már korábban nagy népszerűséggel futó széria epizódjait átlagosan 400 ezren követték a képernyőkön.

Verstappen két győzelmet is aratott

A héten az Egyesült Királyságban Forma-1 nagydíjat rendeztek, a helyiek nagy szívfájdalmára pedig két brit versenyző előtt a holland Max Verstappen állhatott fel a dobogó legfelső fokára. A verseny a magyar tévénézőket is lázba hozta, hiszen összesen 479 ezren követték a képernyők előtt, igazán jó eredményt azonban a kiemelt kereskedelmi korcsoportban ért el.

A 18-49 évesek körében 181 ezren követték a nagydíj alakulását, 29,9 százalékos közönségarány mellett – így a szegmensben ez lett a hét legnézettebb műsora.

Nyári hétvégék

A hétvégék mostanában rendre nem tartogatnak nagy izgalmakat, hiszen egyik csatorna sem futtat saját vetélkedőt, tehetségkutatót, vagy sorozatot a két pihenőnapon – így igazából csak azon múlik a heti győztes, hogy hol választanak sikeresebben filmet.

Szombat este az RTL-en adott ’Twilight – Hajnalhasadás 1.’ 162 ezer nézőjével kikapott a párhuzamosan futtatott ’James Bond: Aranyszem’ 221 ezres közönségétől. Vasárnap fordult a kocka, hiszen az este két legnézettebb műsora az RTL-en tűnt fel, a német autópályarendőrös ’Cobra 11’ 377 ezres, az utána adott ’Greenland – A menedék’ film pedig 286 ezres nézettséget ért el.

Így alakult a heti végeredmény

Bár az Activity gyengélkedik, azért az RTL-nek így is akadt valamennyi oka az örömre, hiszen a kiemelt kereskedelmi korcsoportban részben a vasárnapi jó teljesítmény, részben az ’A mi kis falunk’ stabil számainak köszönhetően összességében nyerni tudott a kategóriában. A 18-49-es évesek körében mért, átlagos napi közönségarányok harcában összességében az RTL kerekedett felül, és 14,1 százalékával megelőzte a TV2 által elért 11 százalékot.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!