Korábban azt ígérték, hogy keddre megjavítják a Telekincstárat, aztán szerdára módosult az ígéret, most pedig már nincs határidő - írja az Economx.
A portál azt is hozzátette, hogy az ügyfélszolgálat telefonszámán hétfőn azt ígérték, hogy kedden működni fog a rendszer, kedden pedig azt, hogy szerdára megjavítják.
Most viszont már azt hallják a betelefonálók, hogy „rendszerfejlesztés miatt a Telekincstár beazonosításhoz kötött funkciói ideiglenesen nem elérhetőek”.
Időpontot nem ígérnek már a javításra, csak annyit mond a géphang erről, hogy köszönik a megértést, és bíznak benne, „hogy fejlesztéseinkkel minél magasabb színvonalú szolgáltatást nyújthatunk önnek”.
Az ügyfelek tehát a karácsonyi időszakban napok óta nem férnek hozzá online a félretett pénzükhöz.
Frissítés:
A Magyar Államkincstár Economx-nak küldött válaszában ezt írta:
A WebKincstár felületen és a MobilKincstár alkalmazáson keresztül folyamatos a befektetési ügyletek működése. A TeleKincstár szolgáltatáson keresztül elérhető funkciók is már teljeskörűen elérhetőek.