3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Mészáros Lőrinc legújabb cége segíthet Önnek megtalálni a legrövidebb utat A-ból B-be, de minden egyebet is intéz, ami a kocsikkal kapcsolatos.

Már több nap is eltelt 2024-ből, de Mészáros Lőrinc még mindig nem vett vagy alapított idén új céget. Amíg erre várni kell, addig viszont rögzíthetjük a felcsúti gazdagember tavalyi utolsó cégalapításait. Magyarország ezeréves történetének legdinamikusabb és leggazdagabb vállalkozójának céghálója egy darab korlátolt felelősségű társasággal és egy darab zártkörűen működő részvénytársasággal méltóztatott bővülni a 2023-as esztendő utolsó napjaiban.

Mészáros Lőrinc már úgy karácsonyozhatott, hogy a Mészáros M1 Vagyonkezelő Kft.-t december 20-án, míg a Mészáros M1 Járműparkkezelő Zrt.-t december 21-én hivatalosan is bejegyezték. Tán nem annyira köztudott, hogy Mészáros Lőrinc a bankok, szállodák, építőipar, mezőgazdaság és energiapiac mellett az autópiacon is jelentős érdekeltségekkel bír, az új cégei ebbe a részbirodalomba tagozódtak  be.

Fontos megemlíteni, hogy a cégek nevében szereplő M1 nem az autópályára utal, hanem vélhetően Mészáros Lőrinc magát helyezi az első helyre és azt jelzi a cég nevében is, hogy Magyarországon ő a Number 1. Már szép nagyra hízott az M1 cégcsoport, hiszen van már:

  • Mészáros M1 Autókereskedő,

  • Mészáros M1 Útépítő,

  • MÉSZÁROS M1 MOBILITÁS CENTER

nevű cége, amikhez most hozzájött a két új társaság. A felcsúti sikerember konkrétan a Talentis Group Zrt.-én keresztül gyakorolhatja a tulajdonosi jogosítványait. A Mészáros M1 Vagyonkezelőnek, és a Mészáros M1 Járműparkkezelőnek is papíron Felcsút a központja, de a többi M1-céghez hasonlóan lett egy budaörsi fióktelepe, Urfi Beatrix személyében pedig közös a társaságok ügyvezetője.

Budaörs alapvetően a Mészáros M1 Autókereskedő bázisa.

Kollégáinkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elvárásainak megfelelő gépjárműflottát és flottakezelési szolgáltatásokat nyújtsunk minden helyzetben, legyen szó akár tartós vagy rövidtávú gépjárműbérletről

- hangzik a bemutatkozásuk. Ebbe pedig jól illeszkedik majd a járműparkkezelési tevékenység is, ami nagyon sok mindent takar. Például GPS-nyomkövetést, menetnaplót, üzemezett karbantartást vagy éppen útvonal-optimalizációt.

Ezen a piacon még bőven van hová fejlődnie Mészáros Lőrincnek, egyelőre nem ő a legnagyobb szereplő. Ott van még például előtte a 15 milliárd forintos forgalommal büszkélkedő, és a BNP Paribas bankcsoport tulajdonában álló ARVAL Magyarország Járműparkkezelő. Náluk is nagyobb a 29 milliárd forintos bevételű és szintén külföldi hátterű ALD Automotive. A felcsúti üzletember azonban nem arról híres, hogy sokáig szereti mások hátát nézni.

A felcsúti milliárdosnak eleve nagyon sok saját gépjárművet kell mozgatnia, hiszen ott vannak például az MKIF Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. autói, amelyek a hazai gyorsforgalmi úthálózat üzemeltetésében segédkeznek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!