2p

Nyolcezer brit utast kérdeztek meg arról, milyen tapasztalataik vannak a légitársaságokról.

Mindössze 48 százalékot ért el a Wizz Air a brit Which? utaselégedettségi felmérésén, ezzel a legrosszabbul értékelt légitársaság lett a rövid távú (30-180 perces) utakat kínálók közül.

A Ryanair sem teljesített sokkal jobban, 52 százalékot ért el. A lista élére 80, illetve 78 százalékkal a Jet2.com, valamint a Turkish Airlines került - írja a The Guardian.

A magyarokat nem kérdezték. Fotó: Depositphotos
A magyarokat nem kérdezték. Fotó: Depositphotos

Az utasok ötös skálákon értékelhették a légitársaságokat, a Wizz Air három kategóriában csak egyes osztályzatig jutott: a beszállási élményt, a fedélzeti környezetet és az ülések kényelmességét is elégtelenre értékelték. Ár-érték arányban és tisztaságban kettest kapott.

Rory Boland, a Which? utazással foglalkozó szerkesztője azt mondta az eredményekről: nagyon rossz időszakon van túl a légi közlekedés, gyakoriak a késések, és sok járatot az utolsó pillanatokban mondanak le. A lista élére olyanok kerültek, amelyek ilyen helyzetekben is foglalkoznak az utasaikkal, a Wizz Airt viszont „érdemes elkerülni”, mert valószínű, hogy magára hagyják az embert, ha a járatát törölték – mondta.

A Wizz Air sajtóosztálya a The Guardiannek úgy reagált minderre: ők mindent megtesznek, hogy az utasok idejében és minimális késéssel érjenek el az úti céljukhoz, és új, modern Airbusokkal felszerelt, kényelmes flottát üzemeltetnek, a repülőiket pedig minden út után kitisztítják. A Ryanair nem kommentálta a felmérést.  

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!