Mindössze 48 százalékot ért el a Wizz Air a brit Which? utaselégedettségi felmérésén, ezzel a legrosszabbul értékelt légitársaság lett a rövid távú (30-180 perces) utakat kínálók közül.
A Ryanair sem teljesített sokkal jobban, 52 százalékot ért el. A lista élére 80, illetve 78 százalékkal a Jet2.com, valamint a Turkish Airlines került - írja a The Guardian.
Az utasok ötös skálákon értékelhették a légitársaságokat, a Wizz Air három kategóriában csak egyes osztályzatig jutott: a beszállási élményt, a fedélzeti környezetet és az ülések kényelmességét is elégtelenre értékelték. Ár-érték arányban és tisztaságban kettest kapott.
Rory Boland, a Which? utazással foglalkozó szerkesztője azt mondta az eredményekről: nagyon rossz időszakon van túl a légi közlekedés, gyakoriak a késések, és sok járatot az utolsó pillanatokban mondanak le. A lista élére olyanok kerültek, amelyek ilyen helyzetekben is foglalkoznak az utasaikkal, a Wizz Airt viszont „érdemes elkerülni”, mert valószínű, hogy magára hagyják az embert, ha a járatát törölték – mondta.
A Wizz Air sajtóosztálya a The Guardiannek úgy reagált minderre: ők mindent megtesznek, hogy az utasok idejében és minimális késéssel érjenek el az úti céljukhoz, és új, modern Airbusokkal felszerelt, kényelmes flottát üzemeltetnek, a repülőiket pedig minden út után kitisztítják. A Ryanair nem kommentálta a felmérést.